Schmitz Cargobull oferă propriul sistem de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS)

MEq
By MEq decembrie 15, 2020 22:17

Schmitz Cargobull oferă propriul sistem de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS)

Presiunea corectă a pneurilor joacă un rol important atunci când vine vorba de creșterea economiei de combustibil și a siguranței transportului. Pentru aceasta, Schmitz Cargobull oferă propriul său sistem de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS). Presiunea corectă a anvelopelor joacă un rol decisiv în prelungirea duratei de viață a anvelopelor, reducerea consumului de combustibil și a emisiilor de carbon și creșterea economiei de combustibil. Nivelul corect al presiunii anvelopelor facilitează controlul tehnologiei anvelopelor, îmbunătățește semnificativ răspunsul vehiculului și mărește considerabil siguranța la volan.

În 2021, guvernul federal german intenționează să promoveze investițiile în tehnologiile moderne pentru remorci ca parte a „Programului de Reînnoire a flotei de Vehicule Comerciale”. Sunt planificate subvenții pentru tehnologiile care contribuie la reducerea emisiilor de CO2 în transportul rutier. „Cu sistemul nostru TPMS pentru semiremorci basculabile, clienții pot investi deja într-o opțiune care contribuie la reducerea emisiilor de CO2 și, cel mai probabil, vor fi promovate și subvenționate ca parte a programului de subvenții al guvernului german”, a explicat Boris Billich, director vânzări la Schmitz Cargobull.

În plus, conform evaluărilor actuale, se crede că sistemul TPMS va fi obligatoriu pentru toate semiremorcile nou înregistrate începând cu 2022. Schmitz Cargobull oferă deja sistemul său de monitorizare a presiunii pneurilor pentru toate semiremorcile basculabile S.KI cu trei axe în versiunile S.KI 24 SL 7.2-10.5 și S.KI 24 SG 9.6 și 10.5.

Deteriorarea anvelopelor este o problemă deosebit de importantă pentru semiremorcile basculabile. Cu ajutorul senzorilor TPMS, care măsoară atât presiunea, cât și temperatura anvelopelor, puteți preveni activ penele de anvelope. Datorită fluxului permanent de informații și avertizari în timp real despre presiunea anvelopelor și nivelurile de temperatură din anvelope, dispecerii sau șoferii pot reacționa imediat și pot preveni penele, defecțiunile sau chiar accidentele.

Senzorul este montat direct pe roată cu o bandă din țesătură și asigurat cu un element de fixare cu scai (velcro). Senzorul nu este vizibil din exterior, ceea ce oferă o protecție optimă împotriva manipulării. Punctul de montare protejat pe roată previne, de asemenea, deteriorarea cauzată de factorii externi în timpul schimbării anvelopelor sau pe durata transportului. Un alt avantaj este acela că soluția de montare face ca senzorii să se poată instala rapid în cazul schimbării anvelopei și le permit să fie folosiți pe noua anvelopă fără probleme. Senzorii de presiune a anvelopelor pot fi montați pe jante de 19,5” și de 22,5”.

Sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope este gestionat prin sistemul telematic al semiremorcii Schmitz Cargobull TrailerConnect CTU3. Presiunea și temperatura pneurilor pentru fiecare anvelopă pot fi vizualizate pe portalul TrailerConnect și în aplicația beSmart prin simpla specificare a poziției roții.

Portalul TrailerConnect poate fi, de asemenea, utilizat pentru a regla valorile de referință ale presiunii pneurilor. Dacă vreo anvelopă se abate de la aceste valori, contactele din baza de date pot fi informate în timp real printr-o notificare de portal, e-mail și/sau SMS. Avertizările sunt, de asemenea, afișate cu un semn de exclamare în aplicația beSmart. La cererea clientului, aceste informații pot fi transferate și către sisteme terțe, printr-o interfață standardizată. Datele pot fi transferate și catre capul tractor. Cu toate acestea, cerințele individuale trebuie verificate și în prealabil în acest caz. Datorită gamei extinse de echipamente standard OEM montate din fabrică, nu este necesară o instalare ulterioară a sistemului telematic al semiremorcii sau a senzorilor TPMS.

MEq
By MEq decembrie 15, 2020 22:17