Rayco a introdus dumperul pe șenile RCT150
Related Articles
Anul trecut, în septembrie, Morbark LLC a introdus versiunea actualizată a dumperului cu șenile din cauciuc Rayco RCT150. Pentru livrarea în zone îndepărtate sau deplasarea sarcinilor utile mari în zone greu accesibile pentru vehicule tipice, RCT150 răspunde cerințelor cu o capacitate de transport de 6.804 kg. Dumperul pe șenile RCT150 vine echipat cu benă basculabilă de 3 x 2,4 m, cu obloane laterale detașabile, sau într-o configurație ca cabină și șasiu ce pot fi echipate în funcție de nevoile clientului. Mașina poate accepta o gamă largă de platforme/corpuri de camion sau poate fi dotată cu diferite echipamente care să îndeplinească sarcini specializate: instalații de foraj, platforme aeriene, macarale etc. Pentru acestea, sistemele hidraulice auxiliare sunt ușor de adăugat.
RCT150 este acționat de un motor Cat, Tier 4 Final, de 275 hp (205 kW), ce asigură mai multă putere decât alte astfel de mașini din clasa sa. Pompele hidraulice Rexroth au o durată de exploatare prelungită (și sunt susținute de rețeaua globală de service Rexroth). Designul modelului oferă acces nerestricționat la compartimentul motor și la componentele hidraulice, pentru o mentenanță ușoară. Șenilele de cauciuc cu o lățime de 700 mm au o presiune la sol de doar 4,0 psi (27,6 kPa), atunci cănd dumperul este încărcat. Transmisia puternică, în două trepte, îi permite mașinii să atingă viteze de deplasare de până la 10,9 km/h.
Construită în funcție de nevoile operatorului, cabina spațioasă a lui RCT150 este dotată cu sisteme de încălzire și A/C, precum și cu un geam frontal rabatabil (la interior, deasupra capului operatorului) ce poate servi și ca evacuare de urgență. Scaunul cu suspensie pneumatică are încălzire și cotiere reglabile. Pentru o operare ușoară și un răspuns optimizat, deplasarea mașinii este controlată dintr-un singur joystick. Display-ul color din bord informează operatorul despre performanțele motorului și parametrii importanți ai mașinii.