Rayco a introdus dumperul pe șenile RCT150
Related Articles
Anul trecut, în septembrie, Morbark LLC a introdus versiunea actualizată a dumperului cu șenile din cauciuc Rayco RCT150. Pentru livrarea în zone îndepărtate sau deplasarea sarcinilor utile mari în zone greu accesibile pentru vehicule tipice, RCT150 răspunde cerințelor cu o capacitate de transport de 6.804 kg. Dumperul pe șenile RCT150 vine echipat cu benă basculabilă de 3 x 2,4 m, cu obloane laterale detașabile, sau într-o configurație ca cabină și șasiu ce pot fi echipate în funcție de nevoile clientului. Mașina poate accepta o gamă largă de platforme/corpuri de camion sau poate fi dotată cu diferite echipamente care să îndeplinească sarcini specializate: instalații de foraj, platforme aeriene, macarale etc. Pentru acestea, sistemele hidraulice auxiliare sunt ușor de adăugat.
RCT150 este acționat de un motor Cat, Tier 4 Final, de 275 hp (205 kW), ce asigură mai multă putere decât alte astfel de mașini din clasa sa. Pompele hidraulice Rexroth au o durată de exploatare prelungită (și sunt susținute de rețeaua globală de service Rexroth). Designul modelului oferă acces nerestricționat la compartimentul motor și la componentele hidraulice, pentru o mentenanță ușoară. Șenilele de cauciuc cu o lățime de 700 mm au o presiune la sol de doar 4,0 psi (27,6 kPa), atunci cănd dumperul este încărcat. Transmisia puternică, în două trepte, îi permite mașinii să atingă viteze de deplasare de până la 10,9 km/h.
Construită în funcție de nevoile operatorului, cabina spațioasă a lui RCT150 este dotată cu sisteme de încălzire și A/C, precum și cu un geam frontal rabatabil (la interior, deasupra capului operatorului) ce poate servi și ca evacuare de urgență. Scaunul cu suspensie pneumatică are încălzire și cotiere reglabile. Pentru o operare ușoară și un răspuns optimizat, deplasarea mașinii este controlată dintr-un singur joystick. Display-ul color din bord informează operatorul despre performanțele motorului și parametrii importanți ai mașinii.
ADVERTISING
Popular Posts
- Terex Trucks se pregătește pentru bauma 2019 14.feb.
- Randament mare la săpare sau versatilitate: excavator pe șenile sau pe pneuri? 22.dec.
- Micii demolatori 10.mai
- Hidraulica de acționare a stivuitoarelor cu furci 2.mai
- Încărcătoare / manipulatoare pentru bușteni 31.mai
- Unelte de lucru și cuple rapide pentru excavatoare și încărcătoare 25.mai
- Liebherr isi extinde Generatia 6 de buldozere pe senile cu noul model PR 726 10.sept.
- ATF 600G-8, ultima noutate de 600 t de la TADANO 18.iun.
- Terex vinde divizia de macarale mobile Demag către Tadano 24.feb.
- Caterpillar: „New Range. New Rules” în România, prin Bergerat Monnoyeur 15.mai
- Bergerat Monnoyeur anunță lansarea noii game de buldoexcavatoare Cat 22.iul.
- Noile excavatoare Caterpillar Next Generation, în România prin Bergerat Monnoyeur 12.iun.
- CTE Solution este noul dealer Keestrack pentru piața din România 25.mart.
- Miniexcavatoarele – utilaje mici cu impact mare în industria construcțiilor (Partea I) 23.oct.
- Doosan țintește sus cu noua gamă DL-7 de încărcătoare frontale 5.ian.
- Kuhn Group a preluat compania Marcom RMC’94 19.mart.
- Sistemul Trimble 3D Grade Control pentru atașamente Bobcat de tip greder 5.sept.
- Un nou mare încărcător frontal pe pneuri Weycor, în clasa de 2.5 m³ 1.feb.
- Bigger is better pentru cel mai impunator excavator pe şenile Volvo 14.mai
- Sunt uneltele de lucru Cat Smart cu adevărat smart? 25.nov.







