John Deere lansează încărcătoarele frontale 744 și 824 din clasa X-Tier

MEq
By MEq august 23, 2024 12:19

John Deere lansează încărcătoarele frontale 744 și 824 din clasa X-Tier

John Deere a anunțat cele mai noi încărcătoare frontale din clasa de producție odată cu introducerea modelelor 744 X-Tier și 824 X-Tier. Aceste încărcătoare frontale din clasa X-Tier încorporează cea mai avansată tehnologie John Deere și oferă clienților o eficiență înaltă a consumului de combustibil, productivitate sporită și confort de top pentru operator.

Nota editorului:
În noua strategie Performance Tiering, John Deere împarte utilajele în 3 clase: G-Tier, P-Tier și X-Tier, pentru a se potrivi perfect nevoilor și aplicațiilor clienților. Astfel, utilajele G-Tier din clasa „entry” sunt robuste, fiabile și economice, fiind destinate pentru sarcini zilnice ușoare până la medii. Utilajele din clasa P-Tier sunt o treaptă mai sus. Clienții beneficiază de niveluri înalte de performanță, eficiență și confort, zi de zi, iar caracteristicile lor le permit să abordeze sarcini grele. În fine, clasa superioară, X-Tier, cuprinde cele mai inovatoare tehnologii John Deere (inclusiv E-Drive), permițând operatorilor să atingă cele mai înalte niveluri de productivitate cu eficiență și confort excepțional.

John Deere lansează încărcătoarele frontale 744 și 824 din clasa X-Tier„Pe o piață în care eficiența și sustenabilitatea merg mână în mână, suntem mândri să deschidem calea cu încărcătoarele noastre frontale E-Drive 744 și 824 X-Tier, în timp ce continuăm să oferim clienților soluții inovatoare”, a spus Katie Voelliger, manager de marketing de produs, John Deere.

Având deja o istorie în oferirea de utilaje hibride pe piața construcțiilor, John Deere prezintă noile încărcătoare frontale X-Tier 744 și 824 ce dispun de sistemul exclusiv E-Drive de transmisie electrică variabilă (EVT). Ambele modele vor dispune de un motor diesel JD9 ca sursă principală de putere, însă, convertizorul de cuplu și transmisia tradițională au fost înlocuite cu sistemul EVT, pentru mai multă eficiență. În plus, componenta E-Drive oferă putere instantanee, simplificând operarea și reducând complexitatea. Aceste utilaje nu numai că oferă reduceri semnificative ale costurilor anuale cu combustibil, datorită designului lor hibrid, dar au și caracteristici îmbunătățite de productivitate (de până la 7% din costul total al ciclului de viață față de sistemele de propulsie convenționale).

Concentrându-se pe confortul cabinei, operatorii se pot aștepta la un mediu de lucru mai silențios, datorat turației constante a motorului. De asemenea, când utilajul transportă materiale pe distanțe mai lungi (în aplicațiile de agregate și de construcții de drumuri), sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope ajută la creșterea duratei de exploatare a anvelopelor și la reducerea consumului de combustibil (asigurându-se că anvelopele își mențin presiunea adecvată pe tot parcursul zilei).

John Deere lansează încărcătoarele frontale 744 și 824 din clasa X-TierÎmbunătățind gradul de conștientizare și siguranță, ambele modele oferă o vizibilitate sporită. Cu Advanced Vision System și Advanced Object Detection, operatorii au o vizibilitate optimă pe ambele părți ale încărcătorului frontal, dincolo ce ceea ce oferă oglinzile convenționale. De asemenea, liniile proiectate la mersul în marșarier ajută la vizualizarea traseului de mers. Luminile LED de pe 744 și 824 X-Tier amplifică vizibilitatea în condiții grele de operare.

În termeni de manevrabilitate, încărcătoarele frontale 744 și 824 X-Tier oferă o operare mai ușoară. Cu sistemul exclusiv Pile Slip Assist, operatorii pot experimenta blocarea proactivă a diferențialului, înainte de angajarea în grămadă, ceea ce reduce deraparea anvelopelor, îmbunătățește umplerea cupei și scade timpul de ciclu. Transmisia EVT reduce, de asemenea, complexitatea, permițând un răspuns instantaneu, cu mai puține intervenții ale operatorului și utilizarea unei singure pedale pentru operare.

Nu în ultimul rând, ambele modele oferă două moduri de operare, eficiente din punctul de vedere al consumului de combustibil: Modul Standard și Modul Performance. Modul Standard implicit oferă un consum redus de combustibil cu până la 25%, păstrând în același timp productivitatea. Modul Performance face ca productivitatea să fie prioritatea principală, cu o performanță crescută cu 5% și un consum de combustibil redus cu 15%.

MEq
By MEq august 23, 2024 12:19