Hyundai Construction Equipment investește în extinderea asistenței pentru clienți

MEq
By MEq ianuarie 10, 2025 20:53

Hyundai Construction Equipment investește în extinderea asistenței pentru clienți

Story Highlights

  • HD Hyundai Construction Equipment
  • CTE Solution - reprezentant oficial HD Hyundai in Romania
  • Customisation Center
  • Uptime Center
  • Demonstration Center

Related Articles

Hyundai Construction Equipment investește într-o structură de management regional revizuită, în noi centre de personalizare a utilajelor și de creștere a timpilor de funcționare și în construirea unei zone dedicate demonstrațiilor produselor sale, ca parte a unei reorganizări ample a operațiunilor sale europene.

Îmbunătățire structurală
Această structură va aduce compania mai aproape de piață, îmbunătățind procesul de comandă pentru noi utilaje, reducând timpii de livrare și oferind o gamă mai largă de opțiuni specifice clienților. Ele vor asigura, de asemenea, disponibilitatea maximă a pieselor de schimb originale și vor spori și mai mult nivelurile de service și capacitatea de back-up a companiei.

Prin inițiativa Growing Closer Together, producătorul sud-coreean creează o structură organizațională tip matrice pentru operațiunile sale de vânzări și aftermarket, pentru a promova un parteneriat mai strâns cu dealerii și clienții săi din fiecare regiune și pentru a fi în contact cu cerințele specifice ale pieței regionale. Folosind grupuri inter-funcționale, inter-business, HD Hyundai va adopta o abordare mai sinergică a piețelor, oferind flexibilitate și responsabilitate sporite, utilizând mai eficient resursele și abilitățile din acest domeniu de activitate.

Noua matrice regională va viza crearea a cinci regiuni geografice de vânzări și asistență:
– DACH (Germania, Austria și Elveția)
– Franța/Benelux
– Marea Britanie/Irlanda
– Italia/Sudul Europei
– Europa de Est/Nord

Cu această nouă structură regională de management, compania va îmbunătăți contactul, colaborarea și schimbul de informații între dealeri, clienți și producător, grăbind luarea deciziilor, bazată pe o înțelegere mai profundă a piețelor individuale. Comunicarea îmbunătățită și munca în echipă mai puternică în mai multe funcții vor avea ca rezultat o gamă de soluții inovatoare și o flexibilitate sporită în cadrul echipei.

„Această nouă structură va îmbunătăți masiv piața noastră și legătura dealer-client, permițând luarea mai rapidă a deciziilor datorită unei înțelegeri mai bune a situației individuale a pieței”, a declarat Dr. Hubertus Muenster, Director de Vânzări și Marketing la HD Hyundai Construction Equipment Europe. „Ne va asigura un nou nivel de flexibilitate și responsabilitate, oferind clienților noștri o comunicare și o asistență îmbunătățite.”

Centrul de personalizare EU-CUP
HD Hyundai se bazează pe succesul centrului său de personalizare a utilajelor EU-CUP din Anvers, Belgia. În mod tradițional, excavatoarele și încărcătoarele frontale sunt expediate aici direct din Coreea de Sud, iar brațele și balansierele alocate sunt transportate separat. Centrul de personalizare instalează ulterior brațele și uneltele de lucru.

În cadrul noului sistem, HD Hyundai va importa utilaje standard fără brațe și balansiere. Uneltele de lucru frontale vor fi livrate separat, pe baza datelor din piață. Pe măsură ce dealerii plasează comenzi pentru modele individuale, centrul de personalizare va putea aloca șasiurile de excavator și de încărcător brațelor și altor componente, pentru a se potrivi comenzilor clienților.

Acest lucru va reduce semnificativ timpul de livrare, permițând dealerilor să își satisfacă mai bine cererile, chiar și pentru configurații mai puțin obișnuite. Centrul va continua să ofere clienților și dealerilor o facilitate de personalizare, cu cabine de vopsire și ateliere capabile să adapteze utilajul la specificațiile exacte ale clientului. Aceasta poate include o varietate de opțiuni, atât din cadrul ofertei de produse HD Hyundai, cât și de la furnizori terți, cum ar fi pregătirea și instalarea sistemelor de ghidare și de control al mașinii.

Centrul implementează, de asemenea, un sistem de planificare a necesarului de materiale, care va prognoza cererea de piese de modificare pe baza estimărilor de vânzări și a programelor de asamblare. Prin asigurarea în avans a aprovizionării cu piese, compania va putea reduce orice risc de întârzieri și va crește gradul de satisfacție al clienților.

Uptime Center
Compania înființează un Centru European Uptime, la sediul său central din Tessenderlo, Belgia, care va maximiza cantitatea de date de operare colectate în prezent prin sistemul său de monitorizare telematică Hi-Mate. Având informații de funcționare în timp real de la aproape fiecare utilaj care operează în întreaga Europă, HD Hyundai va putea contacta în mod proactiv clienții atunci când sunt necesare intervale de service sau reparații. De asemenea, compania va putea urmări reparațiile în curs de desfășurare, asigurând disponibilitatea pieselor și furnizând rapoarte lunare privind starea utilajelor clienților cu acorduri de service.

„Noul Centru HD Hyundai Uptime va monitoriza, colecta și analiza în timp real datele din flota de utilaje HD Hyundai Construction Equipment prin sisteme telematice avansate”, a declarat Edsel Trindade, Manager, Uptime și Product Support.

„Această abordare bazată pe date va permite identificarea proactivă a potențialelor probleme ale utilajelor înainte ca acestea să devină critice, permițând întreținerea și reparațiile în timp util. Folosind date telematice, HD Hyundai Construction Equipment este gata să ofere clienților informații cuprinzătoare despre starea utilajelor, consumul de combustibil, modelele de utilizare și multe altele.

„Prin sistemul telematic, HD Hyundai Uptime Center va urmări localizarea utilajelor, ratele de utilizare și eficiența consumului de combustibil, permițându-le clienților să-și eficientizeze operațiunile și să minimizeze riscul de indisponibilitate al utilajului.”

Demonstration Centre
Nu în ultimul rând, HD Hyundai construiește o zonă demonstrativă proiectată special la sediul său central european din Tessenderlo, Belgia. Capabilă să prezinte gama de utilaje în continuă expansiune, zona de demonstrație va fi disponibilă pentru vizitele dealerilor și clienților, evenimente media, traininguri ale companiei și lansări de produse. Scaunele din tribună vor permite o vedere panoramică asupra terenului de demonstrații de 3.300 m2, unde operatorii se vor putea familiariza cu cele mai noi utilaje de la HD Hyundai.

„Am examinat îndeaproape fiecare aspect al afacerii noastre în Europa pentru a găsi modalități prin care să putem colabora mai bine cu dealerii noștri și să ne servim clienții”, a mai spus Dr. Muenster. „Accentul nostru s-a axat în permanență pe experiența clienților, de la prima comandă de utilaje până la personalizarea lor, operarea și managementul flotei. Scopul nostru este de a maximiza timpul de funcționare pentru clienții noștri, asigurând cea mai bună rentabilitate a investiției lor.”

MEq
By MEq ianuarie 10, 2025 20:53