Hyster trece pe baterii litiu-ion stivuitoarele mari cu capacități între 10-18 t
Related Articles
Hyster a anunțat că stivuitoarele sale cu capacități de ridicare între 10-18 t sunt acum disponibile cu transmisie electrică, ajutând companiile să-si atingă obiectivele de reducere la zero a emisiilor prin trecerea la stivuitoare electrice.
Noile stivuitoare de capacitate mare Hyster J10-18XD ridică până la 18 t și dispun acum de pachete de baterii litiu-ion care oferă o putere și o accelerație completă comparabile cu ale unui stivuitor diesel, însă fără emisii.
„Este o realizare importantă pentru industria grea, interesată să atingă obiective eco în fabrici, depozite și șantiere”, spune Jan-Willem van den Brand, director Global Market Development, Big Trucks, pentru Hyster. „Cu sprijinul Hyster, tranziția către o sursa de energie curată este acum mai simplă ca niciodată și nu vine cu niciun compromis în ceea ce privește performanța sau eficiența.”
Noile stivuitoare mari (Big Trucks) sunt, totodata, inteligent concepute pentru a preveni supraîncălzirea, combinând în mod unic motoarele răcite cu apă și invertoarele cu bateriile litiu-ion de 350 V. Sistemul de înaltă tensiune și curent scăzut prezent pe noile stivuitoare nu numai că reduce foarte mult acumularea de căldură, dar încorporează și motoare răcite cu apă, special concepute, și regulatoare de transmisie pentru a preveni mai departe acumularea de căldură. Sistemele de monitorizare a bateriei ajută, de asemenea, la controlul subîncărcării și supraîncărcării.
Indiferent dacă sunt folosite pentru a descărca bare de oțel dintr-un tren, pentru alimentarea cu materie prima într-un proces de fabricație sau pentru transportul de panouri de lemn pe un șantier, noile stivuitoare electrice Hyster pot oferi o productivitate chiar mai bună decât o alternativă diesel. Cabina silențioasă și confortabilă îmbunătățește, de asemenea, experiența operatorului, alături de o vizibilitate remarcabilă, ergonomie și caracteristici de creștere a productivității.
„Indiferent dacă stivuitorul este utilizat pentru operare periodică sau continuă, poate fi condus ca un diesel”, spune Jan-Willem, explicând că, la fel ca în cazul unui Hyster Big Truck cu motor cu combustie interna, noile modele electrice oferă o putere de tracțiune și o accelerație excepționale.
Folosite în aplicația și la intensitatea de operare potrivite, stivuitoarele Hyster J10-18XD pot conduce, de asemenea, la reducerea costului total de proprietate. Bateriile litiu-ion integrate au performanțe mai mari decât cele cu electrolit (plumb-acid) și au un ciclu de viață mai lung, contribuind la reducerea costurilor. În plus, fiecare stivuitor poate fi echipat cu un pachet de baterii modulare pentru a avea puterea necesară în funcție de nevoile operaționale. Sistemul este proiectat în mod optim pentru încărcarea de mare putere, eliminând necesitatea schimbării bateriilor, astfel încât timpii de funcționare sa fie maximizați, iar schimburile de ture și pauzele sa devina productive. Cu doar 11 minute de încărcare, noua opțiune de stivuitor poate permite până la o oră de lucru.
„Cu mai puțin timp necesar pentru încărcare, numeroase aplicații pot beneficia de disponibilitate mai mare a stivuitoarelor”, spune Jan-Willem. „Operațiunile ce presupun două sau trei schimburi de tura pot depăși cu ușurință autonomia de încărcare, prevenind astfel nevoia înlocuirii bateriilor și a unei încăperi de încărcare separate. Deoarece bateriile și motorul electric nu necesită întreținere, acest lucru contribuie și la reducerea costurilor, conducând în continuare la un cost total de proprietate redus.”