Hydrema lansează o nouă generație de buldoexcavatoare
Related Articles
Cu noile buldoexcavatoare din Seria F, care se pot comporta cu ușurință atât ca un încărcător pe roți, cât și ca un miniexcavator, Hydrema își îndreaptă atenția spre șantierele de construcții. Șasiul frontal nou proiectat asigură o vizibilitate mai bună din poziția operatorului. Acum, modelul 906 este mai compact și vine cu jante de 24″ în dotarea standard. Noua generație Hydrema 906 și 926 este gata de lucru.
Combinația de două utilaje asigură o utilitate ridicată pe șantierele de construcții. Este unul dintre motivele pentru care Hydrema continuă să comercializeze acest tip de mașini, fabricate încă de la înființarea companiei în 1959. Jan Werner Jensen, directorul executiv al Hydrema (singurul producător danez de utilaje de construcții la scară largă) este foarte optimist vizavi de aceste mașini. Responsabili pentru generația F a binecunoscutelor modele Hydrema 906, 908, 926 și 928 – utilaje pe care mulți le denumesc buldoexcavatoare – au fost directorul de cercetare și dezvoltare Thorkil K. Iversen și echipa sa de ingineri. În realitate, aceste utilaje sunt mai mult decât niște simple buldoexcavatoare.
„Buldoexcavatoarele Hydrema sunt excavatoare complete și încărcătoare frontale combinate. Mașinile Hydrema au direcție articulată, întâlnită la încărcătoarele frontale pe roți. Brațul excavatorului culisează lateral stânga/dreapta. Aceasta înseamnă că, pe șantier, atunci cand e un utilaj Hydrema articulat, de fapt este un încărcator pe roți de 10 tone și, în același timp, un excavator de 8-10 tone, într-o singură mașină”, explică managerul R&D Thorkil K. Iversen.
„Alți producători de utilaje au ales să se concentreze pe alte segmente ale mașinii. Diferența dintre acestea și Hydrema este că la Hydrema fabricăm un încărcător și un excavator combinat, cu posibilități suplimentare comparativ cu buldoexcavatoarele tradiționale. Continuăm să ne axam pe tipul de mașină care poate efectua numeroase sarcini pe șantierele de construcții, astfel încât să nu fie nevoie de utilaje suplimentare pentru a termina treaba”, spune directorul executiv Jan Werner Jensen. Flexibilitatea și gradul de utilizare a buldoexcavatoarelor se numără printre calitățile pe care Hydrema le prețuiesc și le dezvoltă continuu.
Mașinile sunt transportate rapid și ușor spre și de la șantierele de construcții. În timpul lucrului pe șantier, se deplasează rapid și pot face față multor sarcini diferite. Motoarele Cummins de pe noua Serie F Hydrema au fost actualizate la Stage IV, pentru a atinge o rată de emisii mai scăzută.
În același timp, modelele mai mici 906F și 908F au o putere crescută a motorului cu 12 hp, ajungând acum la 122 hp. Modelele mai mari, 926F și 928F, au un plus de putere care le asigură un cuplu mai bun la turații reduse. Inginerii nu au updatat compartimentul motor. Noile mașini din Seria F au un șasiu frontal complet reproiectat, ce optimizează vizibilitatea operatorului din cabină. Acest lucru oferă o vedere mai bună asupra cupei frontale și pe partea laterală a capotei motorului atunci când sunt cuplate atașamente.
„Întreaga parte din față a fost reproiectată și (…) am făcut modelul 906F mai compact decât 926F. Nici confortul, nici nivelul de zgomot nu sunt mai bune la vreun alt buldoexcavator, iar Hydrema oferă chiar cabină suspendată”, spune managerul R&D Thorkil K. Iversen.
Pe Seria F, buldoexcavatoarele au aceeași arhitectură electronică și tablou de bord precum camioanele articulate Hydrema din seria F. Oferă o serie de caracteristici noi și, totodată, permit personalizarea individuală a funcțiilor hidraulice ale mașinilor. În ciuda numeroaselor caracteristici noi, în continuare este ușor de condus un buldoexcavator – promite Thorkil K. Iversen. Noile utiaje vor fi expuse în premieră mondială la Intermat Paris 2018.