Deutz este primul producător de motoare din lume certificat Stage V
Related Articles
Deutz este primul producător de motoare din lume care primește certificarea europeană Stage V pentru utilaje mobile, normă care, în mod normal, va intra în vigoare începând din 2019. Pe 6 septembrie, Autoritatea Federală Germană pentru Transport Auto a certificat în mod oficial motorul Deutz TTCD 6.1 pentru Stage V.
Această certificare vine să susțină promisiunea pe care producătorul de motoare din Köln a făcut-o clienților săi cu patru ani înainte ca noul standardul să intre în vigoare. În 2015, Deutz anunța că generația actuală de motoare ar îndeplini standardul Stage V și introducea sigiliul „Stage V ready”. Toată gamă de motoare Deutz TCD, echipată cu filtru de particule diesel, poartă acum acest sigiliu. „Stage V ready” a devenit acum „certificat Stage V”. Certificarea inițială a modelului TTCD 6.1 va fi urmată în noiembrie 2017 de certificarea modelelor TCD 3.6 / 4.1 / 6.1 / 7.8 și TTCD 7.8 – exact la timp pentru Agritechnica (cel mai important târg pentru mașini agricole din lume, care va avea loc la Hanovra), unde Deutz își va prezenta pentru prima dată portofoliul de motoare cu noul însemn „certificat Stage V”.
Standardul de emisii european Stage V reprezintă o provocare majoră pentru producătorii de motoare, în principal din cauza limitei introduse recent privind numărul de particule, limită care poate fi îndeplinită numai prin montarea unui filtru de particule diesel (DPF). Deutz folosește tehnologia DPF de peste 10 ani și este o caracteristică integrată standard a gamei sale de produse TCD. Trecerea de la Stage IV la Stage V nu necesită spațiu suplimentar de instalare, evitând astfel modificările costisitoare pe utilajele clienților.
Utilizarea unui filtru de particule diesel necesită cunoștințe aprofundate. Profilurile de încărcare sunt complet diferite în funcție de utilajul pe care este instalat motorul. Este necesar un sistem inteligent de „Heat Management” (gestionare a căldurii) pentru a putea arde particulele colectate în DPF. Prin urmare, Deutz a dezvoltat ceea ce numește ”Heat Mode” (mod de încălzire) pentru a crește în mod specific temperatura gazelor de evacuare și a avea garanția operării sigure a utilajelor.