Robotul inteligent Linde C-MATIC HP optimizează fluxul de materiale din depozit

MEq
By MEq septembrie 9, 2022 15:37

Robotul inteligent Linde C-MATIC HP optimizează fluxul de materiale din depozit

Story Highlights

  • Linde Material Handling
  • ELMAS Romania
  • robot mobil autonom Linde
  • intralogistica
  • autonomous mobile robot (AMR)
  • Linde C-MATIC HP

Related Articles

Cu robotul mobil autonom Linde C-MATIC HP și platforma cloud AnyFleet, specialistul în intralogistică Linde Material Handling (MH) își extinde portofoliul pentru a include două produse de bază ale companiei idealworks din Munchen. Robotul mobil autonom inteligent (AMR) navighează liber în spațiul definit, evită în mod activ obstacolele, comunică prin internet și poate fi utilizat într-o mare varietate de zone ale depozitelor. În prezent sunt lansate primele proiecte pilot.

Lumea intralogisticii devine tot mai diversă. Din ce în ce mai mult, soluțiile automatizate ajută companiile să își eficientizeze fluxul intern de mărfuri. Accentul se pune aici pe scenarii de aplicație în care nu numai sarcinile de transport individuale, dar și cele realizate în rețea pot fi efectuate de echipamentele automatizate sau autonome. Aceste soluții sofisticate pentru flote necesită echipamente care pot funcționa independent, rapid și în siguranță în timp real și în prezența altor utilaje și persoane.

„Cu Linde C-MATIC HP, oferim clienților noștri un robot mobil autonom care poate primi comenzi de lucru în diferite moduri. În plus, este capabil să evite în mod fiabil atât obstacolele temporare, cât și permanente, făcându-l perfect pentru operarea mixtă cu echipamentele de stivuit manuale”, spune Stefan Prokosch, Senior Vice President Brand Management Linde MH. AMR este o alegere ideală pentru clienții care doresc să-și automatizeze în mod constant logistica de transport și să implementeze soluții de automatizare moderne și inteligente, de exemplu în industrie sau în sectorul băuturilor.

Capacitatea maximă de încărcare a echipamentului Linde C-MATIC HP este de o tonă, iar viteza sa maximă este de 2,2 m/sec. Cu o înălțime de doar 222 mm, aceste echipamente au un profil foarte scăzut, ceea ce facilitează trecerea și ridicarea de paleți sau rafturi de transport pe roți.

Navigarea se bazează pe tehnologia SLAM, folosind o hartă pre-citită a depozitului, precum și o cameră și un scaner instalate pe echipament. Nu sunt necesari markeri, magneți sau coduri QR suplimentare. Pe lângă echipament și cărucioare, o altă componentă a soluției este stația de încărcare.

„Alte utilaje, obiecte și oameni reprezintă o provocare specială în operațiunile mixte. Obstacolele care apar brusc pot duce la întreruperi în fluxul de materiale care se adună și pot cauza întârzieri vizibile în procesele ulterioare”, explică Prokosch. Nu este așa și cu Linde C-MATIC HP: AMR detectează obstacolele printr-un scaner de siguranță și calculează o rută alternativă adecvată într-un timp scurt, în funcție de obiectul în cauză. Acest lucru economisește timp și asigură procese previzibile.

O altă îmbunătățire semnificativă a fluxului de lucru este obținută prin capabilitățile flexibile de preluare a încărcăturii AMR. Robotul de transport este capabil chiar să ridice încărcături care nu sunt poziționate exact în unghi drept față de bandă, ci mai degrabă sunt ușor deplasate. În acest caz, Linde C-MATIC HP se aliniază în consecință înainte de a se poziționa sub suportul de transport al mărfurilor.

Platforma de control bazată pe cloud AnyFleet asigură implementarea rapidă și rentabilă a roboților de transport. Prin intermediul acesteia, dialogurile și un editor grafic pot fi folosite pentru a configura echipamentele, precum și pentru a defini zonele și regulile de funcționare.

Nu este nevoie de programare care necesită timp, ceea ce simplifică considerabil atât configurarea inițială, cât și modificările ulterioare. Un alt avantaj este că platforma cloud acceptă standardul de interfață VDA 5050, ceea ce înseamnă că Linde C-MATIC HP poate fi combinat cu ușurință cu alte echipamente.

MEq
By MEq septembrie 9, 2022 15:37