Noul compactor hidrostatic pe pneuri Ammann ART 280 prezintă un sistem de balastare modular

MEq
By MEq iulie 17, 2018 00:54

Noul compactor hidrostatic pe pneuri Ammann ART 280 prezintă un sistem de balastare modular

Noul cilindru compactor cu pneuri de la Ammann are o cabină de ultimă generație și un sistem unic de balastare care poate fi rapid ajustat. O altă caracteristică principală este servisarea excelentă. Cilindrul hidrostatic cu pneuri Ammann ART 280 este disponibil cu motoare care îndeplinesc diferite niveluri de emisii. Totodată, compactorul lucrează bine atât pe asfalt, cât și pe sol, iar aplicațiile includ: autostrăzi, căi ferate, aerodromuri, zone industriale și zone rezidențiale.

Sistemul de balastare modular și ușor de încărcat de la Ammann permite reglarea masei mașinii de la 9 la 28 de tone într-o singură oră, cu ajutorul unui singur stivuitor. Acest lucru se traduce într-o reglare a sarcinii pe roată de la 1.125 kg la 3.500 kg. Ajustarea greutății balastului în plus sau în minus este unică pe piață. Sistemul permite utilizarea de materiale de balastare variate, inclusiv apă, oțel, beton și nisip. Sistemul ”air-on-the-run” permite controlul ușor din cabină al presiunii în anvelope. Astfel, reglarea balastului și sistemul ”air-on-the-run” facilitează pentru operator controlul masei mașinii și presiunea în pneuri – cei doi factori principali ai unui compactor pe pneuri.

Axele frontale izostatice cu oscilație oferă o stabilitate mai mare, precum și o mai bună acoperire a suprafeței și o calitate superioară. Roțile față sunt conectate la un sistem izostatic care le permite deplasarea cu +/- 50 mm. Configurația punții față se combină cu oscilația +/- 3° pentru obținerea optimă a contactului pneurilor atunci când rulează pe un teren dificil.
Noua cabină este spațioasă, cu niveluri scăzute de zgomot și un scaun rotativ la 170 de grade, asigurând confortul operatorului pe tot parcursul zilei. Display-ul multifuncțional oferă un control intuitiv, fiind ușor de folosit chiar și de către operatorii mai puțin experimentați. Cabina oferă linii optime de vizibilitate.

Compactorul este acționat de cel mai nou motor Deutz, conform cu standardele de emisii EPA Tier 4f/EU Stage IV, folosind tehnologii EGR, DOC și SCR. În țările mai puțin reglementate, compactorul prezintă un motor Deutz EPA Tier 3/EU Stage 3A cu EGR și tobă de evacuare. Noul compactor a fost conceput pentru a oferi un acces facil în timpul întreținerii și service-ului componentelor. Accesul se face de la nivelul solului, ceea ce înseamnă o întreținere rapidă și ușoară, cu timpi minimi de nefuncționare. Mai multe opțiuni disponibile fac mașina potrivită diferitelor nevoi individuale ale antreprenorilor.
https://www.youtube.com/watch?v=MA-yugghQQw

MEq
By MEq iulie 17, 2018 00:54