MAN își extinde semnificativ portofoliul de camioane electrice

MEq
By MEq iunie 3, 2024 12:50

MAN își extinde semnificativ portofoliul de camioane electrice

Story Highlights

  • MAN Truck & Bus
  • Noile versiuni de șasiu ale eTGX și eTGS
  • sasiuri MAN eTGX și eTGS
  • șasiuri MAN eTruck
  • noua gamă de camioane electrice MAN

Related Articles

MAN Truck & Bus își extinde semnificativ portofoliul de camioane electrice pentru clienți. Numărul de variante configurabile de camioane electrice a crescut la peste un milion față de cele trei combinații predefinite pentru clienți anterior. Noile versiuni de șasiu ale eTGX și eTGS pot fi personalizate cu o varietate de ampatamente, versiuni de cabină, clase de performanță a motorului, combinații de baterii, poziții de conectare la încărcare și numeroase alte caracteristici tipice industriei.

MAN a prezentat noua gamă de șasiuri 4×2 și 6×2 pentru prima dată în mai, la IFAT 2024, în München. Noul șasiu complet electric reprezintă baza ideală a vehiculului pentru o varietate largă de cerințe de aplicații în sectoarele municipale și de utilități. Datorită performanței prevăzute, de până la 1,6 milioane de kilometri, sau până la 15 ani, în funcție de tipul de aplicație, bateriile sunt extrem de durabile și potrivite pentru utilizarea în municipalități.

„Expertiza în producția caroseriilor și în industrie a făcut întotdeauna parte din ADN-ul MAN. În dezvoltarea noilor noastre camioane electrice am integrat, de asemenea, expertiza producătorilor de caroserii încă de la început și în mod strategic. Acest lucru ne permite să oferim fiecărui client combinația optimă de vehicul electric și caroserie pentru cerințele lor de aplicație. Noul camion electric MAN îndeplinește toate condițiile pentru electrificarea durabilă a sectorului municipal și de utilități,” a declarat Friedrich Baumann, membru al Consiliului de Administrație responsabil cu Vânzările și Soluțiile pentru Clienți de la MAN Truck & Bus.

MAN își extinde semnificativ portofoliul de camioane electriceCu cele trei, patru, cinci sau șase baterii combinabile modular și poziționabile variabil, șasiurile eTGX și eTGS MAN, cu o greutate de 18 până la 28 de tone, cu opțiunile lor de 333, 449 sau 544 CP electric, oferă exact ceea ce gama extinsă de soluții de caroserie necesită: spațiu liber flexibil pentru componente de caroserie pe șasiul vehiculului, o gamă largă de motoare mecanice și electrice pentru funcțiile caroseriei în diferite clase de performanță, până la nouă ampatamente diferite, șase variante de cabină, punți de rulare direcționate și nedirecționate, suspensie pneumatică cu arc sau complet pneumatică, programe de condus adaptate special aplicației respective și numeroase alte caracteristici tipice industriei.

Vehicule de colectare a deșeurilor cu încărcare posterioară sau laterală, vehicule pentru role și containere, de exemplu pentru containere cu materiale de construcții, camioane platformă, basculante pe trei direcții și basculante cu macarale pentru transportul materialelor de construcții, precum și vehicule de curățare a zăpezii sau platforme de lucru aeriene pot fi realizate ușor pe noile șasiuri MAN eTruck, împreună cu multe alte soluții de caroserie. Și cu distanțe mari, deoarece chiar și pentru cel mai mic ampatament de 3,75 m, sunt disponibile cinci baterii cu o capacitate utilă de până la 400 kWh. Acest lucru corespunde unei autonomii de până la 500 km fără încărcare intermediară. Astfel de distanțe zilnice tipice în aplicațiile municipale și de gestionare a deșeurilor sunt, prin urmare, posibile și cu un număr mai mic de baterii. În schimb, încărcătura disponibilă crește cu până la 2.400 kg.

MAN își extinde semnificativ portofoliul de camioane electriceSpecifice industriei
În concordanță cu noua gamă de camioane electrice, MAN prezintă eMobility Consulting cu o acoperire de 360 de grade. Consultanța privind trecerea la electromobilitate include analize specifice clienților privind utilizarea vehiculelor și cerințele de infrastructură de încărcare. Stațiile de încărcare în sine fac, de asemenea, parte din ofertă, prin colaborări cu furnizorii de infrastructură de încărcare. La fel ca în cazul camioanelor cu propulsie convențională, există și contracte de service și soluții de finanțare special adaptate electromobilității și necesităților sectorului tehnologiei mediului înconjurător, precum și numeroase servicii digitale pentru utilizarea noilor camioane electrice.

Expertiză în industrie
În plus față de un nou MAN eTGS cu caroserie basculabilă, MAN a prezentat la IFAT și expertiza în materie de vehicule pentru o gamă largă de caroserii din seria tehnologiei mediului înconjurător, prin expoziții cu motoare cu propulsie convențională. Un colector compact și manevrabil de deșeuri pentru centrele orașelor și zonele pietonale, bazat pe furgonul MAN TGE și un MAN TGM, cu echipament pentru serviciul de iarnă reprezintă clasele de tonaj de la 3,5 la 18 tone.

MAN își extinde semnificativ portofoliul de camioane electriceMAN Individual a prezentat gama sa extinsă de adaptări specifice industriei la șasiu și cabină, în special pentru noile camioane electrice MAN. În premieră în domeniul sistemelor de siguranță și asistență, MAN a introdus compatibilitatea funcției de asistență la frânarea de urgență și a plăcii de montare pentru plugurile de zăpadă. Acest lucru este posibil prin intermediul unui senzor radar poziționat nou, care nu este acoperit de placa montată în fața vehiculului.

Beneficii pentru industrie
MAN a prezentat pentru prima dată la un târg noi funcții de asistență, siguranță și confort disponibile atât pentru vehiculele cu propulsie electrică, cât și pentru cele cu propulsie convențională, începând cu seria de camioane din anul 2024. Acestea includ detectarea pietonilor și a cicliștilor, funcție care este deosebit de importantă în traficul urban și care ajută la dezamorsarea situațiilor critice, în special pentru cei mai vulnerabili participanți la trafic.

Funcția „Front Detection” este, de asemenea, încorporată în strategia de avertizare și frânare a celei de-a treia generații de Emergency Brake Assist (EBA) a MAN. Alte inovații includ recunoașterea semnelor de circulație, afișarea presiunii în anvelope, asistența electronică la cuplare și un nou sistem de cameră video pentru marșarier, pentru a susține și a ajuta șoferii în munca lor variată și solicitantă. În plus, noua cutie de viteze automată cu convertizor de cuplu MAN PowerMatic permite acum camioanelor MAN TGL și TGM să schimbe treptele de viteză și mai eficient și cu mai puțin uzură, ceea ce înseamnă o creștere semnificativă a confortului, în special în aplicațiile municipale și de utilitate, recunoscute pentru numeroase manevre de pornire și oprire.

MEq
By MEq iunie 3, 2024 12:50