MAN Individual introduce pe camioane suspensii elastomerice Hendrickson ULTIMAAX

MEq
By MEq ianuarie 9, 2024 21:44

MAN Individual introduce pe camioane suspensii elastomerice Hendrickson ULTIMAAX

Story Highlights

  • MAN Truck & Bus
  • Hendrickson ULTIMAAX
  • suspensie cu elastomeri
  • camioane grele MAN
  • HENDRICKSON ULTIMAAX elastomer suspension

Related Articles

Instalarea suspensiei elastomerice Hendrickson pe puntea spate este o noutate recentă în portofoliul extins al Centrului de Excelență MAN pentru modificări și individualizări. Prin această alternativă (mai ușoară, confortabilă și compatibilă cu sarcini grele) la suspensia clasică cu arcuri lamelare, compromisul dintre confortul de rulare și robustețea utilizării în construcții și în off-road este de domeniul trecutului.

MAN Individual introduce pe camioane suspensii elastomerice Hendrickson ULTIMAAX„În prezent, camioanele sunt tot mai personalizate pentru aplicațiile specifice de transport, cu precădere în construcții și în off-road. Pregătirile pentru ca suprastructurile și componentele să se potrivească mai bine aplicațiilor sunt esențiale pentru performanța camioanelor în exploatare”, a declarat Johannes Thalmann, directorul MAN Individual, în cadrul MAN Truck & Bus.

„Noi, la MAN, facem lucrurile posibile și implementăm soluții speciale pe vehiculele noastre. Acesta este modul în care creăm valoare adăugată pentru clienții noștri. Împreună cu partenerul nostru Hendrickson am profitat de oportunitatea de a implementa o inovație pe puntea spate. Acest lucru le oferă clienților noștri o altă oportunitate de a-și configura vehiculul în mod specific cerințelor individuale.”

MAN Individual introduce pe camioane suspensii elastomerice Hendrickson ULTIMAAX„ULTIMAAX a ridicat cu adevărat ștacheta durabilității, deși este cu până la 250 kg mai ușoară decât suspensiile mecanice comparabile, ceea ce o face cea mai bună tehnologie de suspensie cu elastomeri pentru utilizare heavy-duty. În afară de greutate, este redusă și amprenta de CO2. Datorită consumului redus de oțel și lipsei nevoii de tratare termică – spre deosebire de arcurile cu foi parabolice – se realizează o economie totală de aproximativ 1 tonă de CO2 per unitatea de punte spate”, a declarat Helfried Jelinek, director general HENDRICKSON Europa. „Colaborăm cu MAN de mult timp și suntem încântați să putem oferi o soluție suplimentară de suspensie inovatoare pentru produsele lor cu ULTIMAAX”, a mai spus Jelinek.

Centrul de Excelență MAN pentru modificări și individualizări realizează conversii speciale pentru clienții care au nevoie de vehicule ce depășesc standardul. În Munchen, Wittlich și Cracovia, MAN Truck & Bus realizează modificări la nivelul cabinei șoferului, precum și al șasiului, motorului și electronicii. Astfel, MAN Truck & Bus oferă toate soluțiile individuale dintr-o singură sursă, iar clientul are garanția faptului că toate conversiile sunt efectuate conform documentației și ghidurilor de garanție și la cele mai înalte standarde de calitate.

MAN Individual introduce pe camioane suspensii elastomerice Hendrickson ULTIMAAXSuspensia ULTIMAAX pentru camioane destinate aplicațiilor grele se încadrează perfect în portofoliul extinsa al MAN Individual. HENDRICKSON a dezvoltat suspensia ULTIMAAX special pentru aplicații ce implică sarcini mari, precum: autobetoniere, basculante, vehicule pentru industria minieră și colectarea deșeurilor, unde suspensia standard cu arcuri lamelare se comportă mai puțin confortabil când camionul nu este sub sarcină, iar stabilitatea la rulare este mai puțin pronunțată la sarcini grele cu un centru de greutate ridicat.

Pe lângă durabilitatea deosebit de bună și ușurința ridicată de întreținere, ULTIMAAX oferă stabilitate, manevrabilitate și calitate îmbunătățită la condus. Acest lucru e valabil chiar și în cele mai dure medii de utilizare, unde vehiculele înfruntă condiții grele și neașteptate de teren.

Integrarea tehnologiei HENDRICKSON cu raport progresiv de amortizare asigură un echilibru între stabilitatea sub sarcină și calitatea condusului în deplasarea fără încărcătură, chiar și în cele mai grele medii. Acest lucru reduce solicitările (stresul) la nivelul cabinei, șasiului și suprastructurii, cauzate de șocuri și vibrații.

Designul punții tandem cu punct central de pivotare menține anvelopele în contact permanent cu solul și astfel asigură tracțiunea completă în orice moment, chiar și în terenuri foarte denivelate. ULTIMAAX este disponibilă pentru o capacitate de încărcare de 26 t și este aprobată pentru aplicații de construcții și sarcini grele.

MEq
By MEq ianuarie 9, 2024 21:44