Kramer își prezintă modelul de top din gama încărcătoarelor frontale: 8155
Related Articles
Kramer-Werke GmbH își prezintă noul vârf de gamă: încărcătorul frontal cu 4 roti viratoare 8155, cu care portofoliul său de produse a atins o nouă clasă de dimensiuni. Noul încărcător de 9 tone include un sistem hidraulic puternic cu senzor de sarcină, o transmisie hidrostatică inovatoare ecospeedPRO și un motor fiabil Deutz.
Cu o sarcină de răsturnare a cupei de 5600 kg, o sarcină utilă la grămadă de 3900 kg și o masă operațională de 9.150 kg, modelul 8155 deschide o nouă clasă de dimensiuni în portofoliul Kramer pentru încărcătoare frontale, satisfăcând cererea clienților pentru un utilaj puternic și extrem de eficient.
La fel ca la toate modelele din seria 8 – seria Premium de la Kramer – direcția pe toate roțile, crab și doar pe puntea față sunt disponibile ca standard. Brandul Kramer este cunoscut pentru încărcătoare frontale cu 4 roți viratoare, telehandlere și încărcătoare frontale cu braț telescopic ce oferă manevrabilitate extremă, mobilitate în toate tipurile de teren și eficiență ridicată. Kramer 8155 impresionează, de asemenea, prin stabilitate, manevrabilitate și o sarcină utilă constantă, datorită cadrului său fiabil.
„Când ne uităm pe piața încărcătoarelor frontale, vedem că, în ultimii doi ani, clasa de 1,5 m³ a înregistrat o îmbunătățire semnificativă. Cu noul nostru model de top din gama de încărcătoare frontale Kramer deservim acest segment. Firește, clienții noștri beneficiază, de asemenea, de calitatea Kramer a acestui utilaj”, explică Karl Friedrich Hauri, Director General Kramer-Werke GmbH.
Pe lângă aplicații din industrie și în sectorul reciclării, încărcătorul frontal este destinat și companiilor care trebuie să facă față unor sarcini mai exigente în construcții de drumuri. De exemplu, modelul 8155 poate fi folosit pentru transportul materialelor pe șantiere mari de construcții, precum și în aplicații grele de încărcare / descărcare. Însă noul încărcător frontal poate fi folosit și în lucrări municipale (ex. deszăpeziri – curățarea suprafețelor și a drumurilor).
Noul vârf de gamă este propulsat de un motor Deutz TCD 3.6 de 100 kW, conform cu standardul Stage IV. Sistemul de posttratare a gazelor de evacuare înglobează un catalizator de oxidare diesel (DOC) și un sistem de reducere catalitică selectivă (SCR). Versiunea mai puternică de motor Deutz TCD 4.1 de 115 kW este disponibilă ca opțiune. La acesta, evacuarea este realizată folosind soluții DOC, DPF (filtru de particule) și SCR.