Omologare europeană pentru semiremorcile forestiere Kesla pentru tractoare
Related Articles
Omologarea europeană în conformitate cu regulamentul-cadru UE 167/2013 este acum disponibilă pentru semiremorcile Kesla, permițând utilizarea lor pe drumurile publice în toate țările UE și în majoritatea țărilor vecine ale UE.
Începând din mai 2020, omologarea de tip în temeiul Regulamentului-cadru UE 167/2013 este disponibilă pentru toate semiremorcile forestiere Kesla pentru tractoare. Pentru omologare, semiremorca trebuie să fie echipată cu frâne cu două circuite pe toate cel 4 roți, cu lumini și elemente reflectorizante care respectă cerințele, precum și cu anvelope de dimensiuni specifice. O semiremorcă omologată poate fi identificată prin plăcuța de omologare de tip. Aprobarea este valabilă în țările UE și în țările vecine ale UE în care regulamentul se aplică. Viteza maximă de rulare a unei semiremorci omologate pe drumurile publice este de 30 km/h.
Structura cu o singură grindă a semiremorcii pentru tractoare o face nu doar ușoară și foarte agilă, dar și foarte robustă. Grinda cadrului este mare, dimensionată la 200×200 mm. De altfel, este cunoscut faptul că semiremorcile Kesla au o capacitate reală de transport mai mare decât cea declarată. Anul trecut, Kesla a primit rezultatele testelor de anduranță ale semiremorcii, iar pe baza acestora, capacitățile de transport au fost crescute.
„De exemplu, capacitatea de transport a celei mai mici semiremorci (modelul 104) este acum de 10 tone în loc de 9 tone. Capacitatea de transport este sarcina care poate fi încărcată pe remorcă”, spune directorul de business, Janne Sinkkonen.
Odată cu schimbarea capacității de transport, spațiul de încărcare a fost, de asemenea, mărit. De exemplu, zona de încărcare a celor mai mici modele din gamă (Kesla 104 și 114HD) a crescut de la 2 m2 la 2,4 m2, iar spațiul de încărcare al modelelor Kesla 124H/HD s-a mărit de la 2,6 m2 la 2,7 m2. Totuși, spațiul de încărcare al celei mai mari semiremorci pentru bușteni (Kesla 144) rămâne neschimbat – fiind cel mai mare de pe piață (3,2 m2). Însă, capacitatea de transport a semiremorcii 144 a crescut de la 12 tone la 14 tone.