Noutăți în clasa medie de harvestere John Deere. IBC, acum și pe harvesterul 1170G
Related Articles
În iunie, la târgul Elmia Wood, John Deere a prezentat sistemul Intelligent Boom Control pe harvesterul 1270G și pe harvesterul 1170G cu 8 roți. Acum introduce o versiune cu 6 roți a harvesterului 1170G, precum și modelul mai mic – 1070G. Totodata, IBC va fi disponibil de acum și pe 1170G.
Precis și lin
IBC este un sistem unic de control al brațului dezvoltat de John Deere. Nu este o prelungire automată a brațului de macara sau a supapelor amortizate; este un sistem inteligent de control cu senzori care detectează poziționarea capului de recoltare și cu algoritmi ce reglează traiectoria brațului într-o mișcare continuă și eficientă. IBC funcționează, de asemenea, și ca o platformă pentru noi funcții ce facilitează munca clientului.
Intelligent Boom Control a fost introdus pe forwarderele John Deere în 2013. La începutul acestui an, IBC a fost introdus pe brațul macaralei CH7 al harvesterului 1270G, iar acum această funcție unică este disponibilă și pentru brațul CH6 al harvesterului 1170G.
Operarea IBC a fost concepută pentru a se potrivi ciclului de lucru al mașinilor de recoltat. Traiectoria și operarea brațului se reglează automat, pe măsură ce acesta se îndreaptă către un copac și când trunchiul se află în capul de recoltare. Operatorul nu trebuie să deplaseze separat diferitele secțiuni ale brațului. IBC asigură o operare precisă și practici eficiente. Sistemul electronic de amortizare al brațului face operarea ușoară și lină, reducând stresul asupra întregului braț. IBC îmbunătățește ergonomia muncii și ghidează operatorul în utilizarea corectă a brațului, ceea ce se reflectă direct în productivitatea crescută a mașinii.
Confort în seria G de harvestere de talie medie
Modelele 1070G și 1170G ce completează seria G de harvestere John Deere au un șasiu spate complet nou și o nouă amplasare a motorului, a rezervoarelor de ulei hidraulic și de carburant, precum și a pompelor. La ambele modele, motorul a fost rotit la 180 de grade, rezervoarele de ulei hidraulic și de combustibil, precum și pompele au fost plasate în fața motorului, iar ventilatorul, în spatele mașinii. Aceste schimbări fac cabina foarte silențioasă. În același timp, partea spate a mașinii a fost coborâtă, iar vizibilitatea în spate s-a îmbunătățit semnificativ.
John Deere 1170G face față provocărilor în soluri moi și în pante
Noul harvester 1170G este disponibil în versiunea cu 6 și 8 roți. Beneficiind cu multe îmbunătățiri, modelul cu 6 roți este o nouă versiune a popularului harvester John Deere 1170E. Opțiunile noi pentru cadrul frontal al modelului cu 6 roți sunt anvelopele de 24,5 sau 26,5 inch. Modelul 1170G cu 8 roți este o mașină pentru utilizare generală în rărituri și tăieri de regenerare, utilizabil în terenuri moi și în pante. Mașina combină stabilitatea deosebită, presiunea scăzută la sol, mișcarile rapide de înaintare, capacitatea de a urca pante și productivitatea excelentă.
Pompa de lucru mare de 190 cm3 asigură mașinii mai multă putere hidraulică decât înainte. Brațul de macara CH6 al modelului 1170G are o deschidere de 10 sau 11,3 m, iar mașina poate fi echipată cu un cap de recoltare H412, H413 sau H414. Masa utilajului cu 8 roți, echipat cu cap de recoltare H412 și fără șenile este de aprox. 19.500 kg, iar mașina cu 6 roți, cu cap de recoltare H412, cântărește aprox. 17.800 kg.
1070G este cel mai agil utilaj John Deere pentru tăieri
Noul harvester John Deere 1070G este ideal pentru tăieri și în terenuri sensibile. Datorită cadrului său compact și ușor de manevrat, mașina poate lucra și în zone de exploatare dense, iar anvelopele late și cadrul echilibrat protejează terenul împotriva deteriorării.
Brațul 180S de pe 1070G are o deschidere de 8,6, 10 sau 10,8 m, iar mașina poate fi echipată cu cap procesor H412, H413 sau H414. Masa mașinii cu 6 roți și cap de recoltare H412 și fără șenile este de aprox. 16.000 kg, iar versiunea cu 4 roți cântărește aprox. 15.200 kg.
Adaptive Driveline Control
Adaptive Driveline Control este o funcție standard unică pe harvesterele seriei G. Sistemul îmbunătățește manevrabilitatea și productivitatea mașinii prin reglarea automată a turației motorului pentru a corespunde sarcinii motorului. Turațiile mari sunt folosite numai atunci când e nevoie, astfel că și nivelul mediu de zgomot al mașinii este redus. În situații de sarcină mare, noul sistem Adaptive Driveline Control se asigură că motorul diesel funcționează fără probleme și utilizează eficient forța maximă de tracțiune disponibilă. Răspunsul pedalei de acționare și al direcției cadrului a fost, de asemenea, îmbunătățit prin filtrarea electronică inteligentă.
Motor mai eficient și ușor de întreținut
Harvesterele din seria G de dimensiuni medii sunt echipate cu un motor John Deere 6068 ce respectă ultimele norme de emisii Tier 4 Final/Stage IV. Motorul mai puternic împreună cu sistemul de control complet nou fac munca mai precisă și mai eficientă. Filtrul de particule diesel (DPF), catalizatorul de oxidare diesel (DOC) și sistemul de reducere catalitică selectivă (SCR) – care se alătură sistemului de tratare a gazelor de evacuare și rezervorului de uree, obișnuite pe mașinile anterioare – contribuie toate la încadrarea în standardul de emisii. Noua tehnologie a motorului a îmbunătățit semnificativ eficiența consumului mașinilor în raport cu productivitatea.
Control mai bun
Toate utilajele seriei G sunt echipate cu noile module de comandă MECA, sisteme simple CAN bus și sistemul electric optimizat ce eficientizează funcțiile mașinii. Sistemul Processing Power Control (PPC) reglează puterea de procesare și economia de combustibil pentru a corespunde cerințelor lucrărilor de exploatare. Sistemul are trei niveluri de putere diferite; acesta poate anticipa sarcina motorului și răspunde cu puterea adecvată pentru această situație, îmbunătățind productivitatea și economia de combustibil.