Noul Strenx 1100 Plus – oțel structural pentru utilaje de ridicare și structuri avansate
Related Articles
SSAB a lansat noul Strenx 1100 Plus, o bandă de oțel laminat la cald, cu rezistență ridicată, care are proprietăți unice de sudură și oferă performanțe excepționale la sudură și încovoiere, parte a gamei Strenx de 1100 MPa. Progresele în îmbunătățirea rezistenței cordonului de sudură pentru banda de oțel contribuie la obținerea unui utilaj mai ușor, dar mai puternic, cu performanțe sporite în sectoarele de ridicare și transport.
Ca lider global pe piața de oțeluri speciale, SSAB își prezintă inovațiile în tehnologia oțelului de înaltă rezistență odată cu lansarea produsului Strenx 1110 Pus.
În mod tradițional, cordoanele de sudură pot fi puncte slabe în cele mai înalte tipuri de oțeluri structurale. Dar cu Strenx 1100 Plus, astfel de slăbiciuni de sudură sunt practic eliminate, deoarece proprietățile de rezistență, alungire și rezistență la impact ale zonei sudate îndeplinesc garanțiile minime ale materialului de bază. Combinația optimă de rezistență și duritate a zonei sudate și afectate de temperaturile ridicate oferă un avantaj major în procesul de proiectare: designul se poate baza pe aceeași rezistență statică minimă pentru întreaga aplicație, în funcție de regulile de proiectare.
„Suntem încântați să introducem Strenx 1100 Plus pe piața asiatică (APAC), aflată în plină expansiune”, a spus Magnus Carlsson, manager de produs Strenx la SSAB. „Bauma China 2018 este primul debut internațional al acestui produs, care pur și simplu nu poate fi depășit pe piața de azi în nicio aplicație de înaltă performanță ce beneficiază de o rezistență pe măsura în suduri. Continuăm să deservim piețele care se dezvoltă rapid în materie de inginerie și tehnologii avansate, precum China și alte țări din Asia, aplicând inovațiile SSAB în tehnologia oțelului pentru a face față provocărilor cu care se confruntă sectoarele de lifting și transport.”
Strenx 1100 Plus este ideal pentru utilaje specializate în operațiuni de ridicare, cum ar fi macaralele, precum și pentru soluții de transport mai ușoare și structuri avansate care necesită o rezistență pe masură în suduri. De fapt, are o rezistență mai mare decât în materialul de bază Strenx 1100. Acest lucru se traduce în macarale care ating înălțimi mai mari, remorci care transportă o sarcină utilă mai mare și camioane care consumă mai puțin combustibil și emit mai puțin CO2.