Case 1021G, un încărcător frontal full-size
Related Articles
Încorporând cele mai recente inovații, puternice și practice în egală măsura, încărcatoarele frontale din Seria G dispun de caracteristici de top: forță mare de rupere, tehnologia patentată SCR și noua cabină ergonomică. Și nu doar atât. Conceput pentru a reuși în orice aplicație de specialitate, fiecare element al gamei de încărcatoare frontale Case Construction Equipment din Seria G a fost analizat și proiectat pentru a funcționa împreună astfel încât să ofere beneficii ce depășesc standardele din industrie pentru cel mai mic cost total de proprietate. | M. Equipment
Cu o cabină complet nouă și sistem de control al climei HVAC, încărcătorul frontal 1021G oferă cea mai bună vizibilitate în clasa sa și o ergonomie îmbunătățită pentru maximizarea confortului operatorului și combaterea oboselii. Proiectat pentru aplicații de înaltă productivitate, modelul 1021G include tehnologia SCR care are grijă ca eficiența consumului de combustibil să fie maximă, fără regenerare, fără necesitatea înlocuirii costisitoare a filtrelor de particule (DPF) și fără temperaturi extreme în sistemul de evacuare. În plus, 1021G dispune și de noul concept al sistemului de răcire, așa-zisul cub de răcire Case, care oferă coolerelor acces direct la aerul rece și curat. Cubul de răcire (care plasează radiatoarele și elementele de răcire în zona mediană a mașinii) se asigură că astfel componentele principale de răcire sunt ținute în afara zonelor de lucru cu praf.
Productivitate
Timpi de ciclu = viteză, putere și capacitate. Modelul 1021G este conceput pentru medii de producție de mare capacitate ce implică încărcarea camioanelor, transportul materialelor și stocarea. Forța mare de rupere (244 kN) și sistemul hidraulic puternic cu senzor de detectare a sarcinii îmbunătățesc productivitatea, asigurându-se totodată că mașina lucrează atât cât are nevoie, ceea ce în cele din urmă înseamnă o economie de combustibil. Funcțiile automate de control, precum „return-to-dig”, „return-to-travel” și „controlul înălțimii” simplifică operarea în timpul încărcării camioanelor și fac tranziția înapoi la modul de deplasare, reducând timpii de ciclu. Axele heavy-duty cu frâne umede multi-disc dispun de diferențiale deschise pentru a reduce frecarea, cu opțiune de autoblocare 100%, pentru a oferi un efort maxim de tracțiune și reducerea uzurii pneurilor. Modurile de operare selectabile asigură o operare rapidă și agresivă pentru cele mai solicitante aplicații. Funcția opțională Ride Control îmbunătățește retenția materialelor din cupă în aplicațiile ce presupun deplasarea pe distanțe mai lungi, minimizând vărsarea. Încărcătoarele frontale ale Seriei G sunt propulsate de motoare diesel eficiente EU Stage IV / Tier 4 Final, fără filtru de particule (DPF) sau sistem de recirculare a gazelor evacuare (EGR). De altfel, sistemul de post-tratare Hi-eSCR propus de FPT Industrial utilizează mai puține componente pentru a respecta standardele de emisiiș astfel, compartimentul motor e mai compact și are costuri reduse de întreținere. Toate componentele importante au acelaşi furnizor, iar mașinile sunt asamblate în Europa.
Eficiența consumului
Un factor critic în reducerea costului total de proprietate (TCO) în mediile de producție este capacitatea de a lucra mai mult la un de cost mai mic (timp/cheltuieli). Seria G dispune de un sistem hidraulic cu senzor de sarcină care permite o funcționare îmbunătățită, dar și de funcții precise pentru cupă, care produc mai puțină căldură, necesită mai puțin combustibil și oferă opțiuni de viteză și control ideale pentru munca de mare capacitate. Soluția utilizată de Reducere Catalitică Selectivă (SCR) se ocupă de gazele de evacuare din perspectiva post-tratării și nu a recirculării și a arderii lor prin regenerare într-un filtru de particule (DPF). Acest lucru reduce consumul total de combustibil, ajută la menținerea temperaturii sistemului de evacuare a motorului și, în cele din urmă, permite o utilizare mai puternică / consistentă a motorului în comparație cu alte soluții. Modul ECO este, de asemenea, disponibil și poate contribui în plus la reducerea consumului de combustibil în mediile de producție. Tehnologia HI-eSCR dezvoltată de FPT Industrial are marele avantaj de a fi sigură în proximitatea materialelor inflamabile (depozite de deșeuri), datorită temperaturii scăzute a gazelor de evacuare.
Confort & vizibilitate
Ture de lucru lungi, operațiuni repetitive, camioane în mișcare, diverse echipamente, oameni – asociate, toate creează imaginea unui șantier pe care un încărcător lucrează. Cabina și mediul de operare al încărcătoarelor Seria G au fost complet reproiectate pentru a oferi operatorului performanțe optime, ergonomie și o bună interacțiune atât cu comenzile, cât și cu împrejurimile. Un nou monitor LCD de 8″ oferă comenzi simple și o mai bună înțelegere a funcțiilor și activităților mașinii. Cele mai noi comenzi electro-hidraulice, numeroasele opțiuni de reglare a scaunului cu suspensie pneumatică activă și noile butoane cauciucate (cu membrană) simplifică funcționarea și instruirea. Parbrizul curbat și oglinzile optim poziționate, împreună cu o cameră video spate a cărei imagine e afișată pe noul monitor asigură o vizibilitate totală de 360°. Noul sistem de climatizare HVAC plus radioul cu Bluetooth (opțional) asigură operatorului un post confortabil pe durata turelor lungi. Sistemul de direcție cu joystick, proiectat ergonomic, permite controlul funcțiilor încărcătorului și direcția mașinii, ceea ce reduce oboseala, în special în cazul aplicațiilor repetitive și de mare producție.
Mentenanța
Cubul de răcire Case (Cooling Cube) de pe 1021G oferă acces direct la aer proaspăt pentru fiecare radiator – nimic nu este suprapus – și are un ventilator reversibil, cu acces ușor pentru curățare. Încărcătoarele fronale din Seria G au un sistem electric de ridicare a capotei spate, care permite accesul facil la compartimentul motor pentru o bună întreținere de la sol – toate punctele importante de service pot fi accesate de la nivelul solului. În plus, sistemul telematic CASE SiteWatch ajută managerii de flote să monitorizeze mai bine sănătatea încărcătorului și performanța, pentru o disponibilitate/utilizare optimă a mașinii. Sistemul utilizează o unitate de control de înaltă tehnologie montată pe fiecare mașină pentru a colecta informații; aceste date sunt apoi trimise wireless prin intermediul rețelelor de comunicații mobile către portalul web Case Telematics.