632E este cel mai mare tractor articulat forestier Tigercat
Related Articles
Noul skidder Tigercat 632E este cel mai puternic şi mai productiv tractor articulat forestier 4×4 construit vreodată. Noul model integrează mai multe îmbunătăţiri, stabilind un nou standard de productivitate în industria exploatării forestiere.
Modelul 632E este propulsat de un motor Tigercat FPT N67, perfect compatibil cu standardele de emisii Tier 2 şi Tier 4F şi foarte economic. Versiunea Tier 4F dezvoltă o putere de 212 kW (285 hp) @ 2200 rpm, iar cea Tier 2 – 215 kW (288 hp) @ 2200 rpm. Skidderul 632E poate fi echipat cu cel mai mare graifer disponibil pe piaţă pentru un astfel de utilaj forestier 4×4. Cel mai mare graifer de 2,1 m² are o deschidere „de la vârf la vârf” de 3860 mm. Complementar puterii motorului şi graiferului mare, sistemul hidraulic şi transmisia au fost mult îmbunătăţite. De asemenea, unele componente şi structuri au fost supradimensionate, pentru o durabilitate mai mare.
632E folosește o pompă hidraulică principală mai mare și supape pentru o operare mai rapidă și o multifuncţionalitate mai bună. Cilindrii hidraulici sunt mai mari, permițând mașinii să funcţioneze la presiuni cu 10% mai mici, crescând însă performanța în medie cu 10%. Dimensiunile tijei cilindrului sunt mai mari cu 25%. Controlul cu senzor de sarcină şi circuitul de direcţie simplificat fac utilajul mai receptiv, iar noua transmisie EHS îmbunătăţită oferă un cuplu cu 11% mai mare, la aceeaşi turaţie maximă ca a generaţiei anterioare EHS.
Noua axă spate OB20 – special concepută pentru 632E – are o capacitate de cuplu cu 47% mai mare și o durată de viață aproape dublă a rulmenților. Frâna de serviciu și frâna de parcare sunt încorporate în noua axă. Noul design transferă forța către șasiul skidderului și poate gestiona mai bine sarcina de cuplu mai mare a noii punţi și a unităţii de transmisie EHS îmbunătăţită. Arborii motor spate au fost măriţi în dimensiune de la 7C la 8.5C.
La nivelul cabinei, operatorii pot vedea îmbunătăţirile începând cu nou scaun cu pernă de aer. De asemenea, noul layout al panoului de control are o aşezare mai bună a componentelor electrice şi a displayului sistemului de control electronic. Joystick-urile de control al vitezei de deplasare sunt mai fine, iar vizibilitatea din cabină a fost îmbunătăţită cu 10%. Nu în ultimul rând, skidderul dispune de lumini LED.