Jungheinrich promovează digitalizarea și interconectarea în intralogistică

MEq
By MEq ianuarie 22, 2024 21:11

Jungheinrich promovează digitalizarea și interconectarea în intralogistică

Jungheinrich continuă să promoveze digitalizarea și conectarea în rețea. Pentru aceasta, producătorul german echipează toate stivuitoarele nou comandate, fabricate în Europa, cu unități de telemetrie standard. Stivuitoarele Jungheinrich sunt astfel complet conectabile în rețea (din fabrică) și sunt gata pentru integrare inteligentă în orice depozit. Cu ajutorul sistemului de management al flotei FMS Jungheinrich, clienții pot folosi aceste date pentru a-și implementa în mod optim flota. Clienții Jungheinrich vor primi acum gratuit kit-ul Starter pentru sistemul Jungheinrich FMS (Fleet Management System), la achiziționarea unui echipament nou.

Kit-ul Starter are cinci funcționalități de bază: managementul inventarului, managementul locației, managementul utilizatorilor, orele de funcționare și serviciul pentru clienți Call4Service. În gestionarea stocurilor și a locației, sistemul de management al flotei oferă o vedere de ansamblu asupra dimensiunii și compoziției flotei atât la nivel local, cât și global. Monitorizarea orelor de funcționare ajută la coordonarea operațiunilor și permite identificarea rapidă a vehiculelor cu utilizare intensivă sau redusă.

Jungheinrich promovează digitalizarea și interconectarea în intralogisticăFolosind funcția Call4Service, clienții pot contacta serviciul pentru clienți Jungheinrich în orice moment prin intermediul Jungheinrich FMS și pot obține o detaliere a apelurilor de service deschise și finalizate.

„Datele sunt una dintre cele mai prețioase resurse din depozit, în prezent. Iar acum facem ca aceste date să poată fi utilizate ușor și eficient de către clienții noștri”, a spus Christiane Pilz, Head of Main Segment Digital Products la Jungheinrich. „Conectivitatea este o cheie esențială pentru optimizarea continuă în intralogistică. Prin procesarea mai bună și mai rapidă a informațiilor cu Jungheinrich FMS, facem depozitele clienților noștri mai eficiente.”

Datorită unităților telemetrice, clienții Jungheinrich primesc date în timp real despre starea și utilizarea stivuitoarelor (prin Jungheinrich FMS), pentru a-și gestiona în mod optim flota. Transmiterea datelor către Jungheinrich Cloud se face, de obicei, printr-o conexiune mobilă, dar poate fi implementată și prin WiFi.

„Dacă clienții sunt de acord să partajeze cu noi datele privind stivuitoarele și utilizarea lor, acest lucru ne oferă informații importante despre uzul efectiv al activelor, ceea ce ne permite să ne adaptăm gama de soluții într-un mod și mai flexibil, individual și atractiv la nevoile lor”, a spus Pilz. „Acest lucru include, de exemplu, diagnosticarea de la distanță pentru reducerea sau evitarea timpilor de imobilizare, prin servicii mai eficiente sau soluții energetice inteligente, ca bază a managementului optimizat din punctul de vedere al costurilor și al consumului”.

Caracteristici ale sistemului de management al flotei Jungheinrich FMS:
– Optimizarea gradului de încărcare a vehiculelor și reducerea uzurii
– Toate costurile sub control
– Creșterea productivității pe baza analizelor sugestive
– Evitarea riscurilor, reducerea costurilor
– Siguranță maximă în depozitul dumneavoastră datorită managementului coliziunilor
– Siguranță ridicată a datelor
– Sistem personalizabil de management al flotei
– Dezvoltarea continuă și siguranța viitorului

MEq
By MEq ianuarie 22, 2024 21:11