MAN prezintă soluţii integrale pentru domeniul construcţiilor la expozitia Bauma 2016
Related Articles
Standul expoziţional MAN din cadrul Bauma 2016 va găzdui o autobasculantă, un cap de tractor MAN TGS cu două axe, cu transmisie HydroDrive, o autobetonieră optimizată pentru a asigura o sarcină utilă optimă, un MAN TGS pentru industria extractivă, precum şi o autobasculantă MAN TGX, echipată cu noul motor D38 de 560 CP.
Alte patru vehicule se vor regăsi pe o suprafaţă liberă situată în faţa halei B4, la ieşirea de lângă stand. În acel loc, MAN va expune un cap tractor MAN TGX 41.640, echipat cu motorul D38, un MAN TGS cu cinci axe, configurat pentru o masă totală admisă de 50 t, un MAN TGS cu o dispunere triplă din fabrică a osiilor, precum şi un MAN TGM cu tracţiune integrală.
Motto-ul MAN din cadrul târgului va fi “You can count on MAN”. Cele trei configuraţii ale tehnologiei tracţiunii integrale sunt:
– Transmisia integrală cuplabilă, ce reprezintă prima alegere atunci când numai ocazional se parcurg trasee de teren dificil;
– Tracţiunea integrală permanentă, adecvată pentru intervenţii pentru care în mod frecvent este nevoie de o tracţiune crescută, precum şi atunci când condiţiile de aderenţă la sol se modifică mult;
– MAN HydroDrive, o tracţiune cuplabilă hidraulică la osia frontală, fiind echiparea potrivită atunci când autovehiculul se deplasează adesea pe drumuri consolidate, nevoia de tracţiune suplimentară apărând doar ocazional.
Continuarea unei poveşti de succes: MAN HydroDrive
Odată cu prezentarea sistemului MAN HydroDrive în anul 2005, MAN a introdus pe piaţă o nouă tehnologie de propulsie pentru autocamioane. În multe branşe, soluţia tehnică a unei osii frontale propulsate hidrostatic, în scopul creşterii tracţiunii, în caz de necesitate, cât şi a unui puternic efect de frânare pe trasee de teren cu declivităţi mari a trezit un interes ridicat. Din acest motiv, HydroDrive este disponibil în cea mai mare diversitate de propulsii de pe piaţă, cu acest sistem fiind echipate autovehicule cu două, trei şi patru axe. MAN a dezvoltat continuu acest sistem, îmbunătăţindu-i proprietăţile. S-a optimizat dispunerea conductelor hidraulice, iar spaţiul liber din jurul rotilor a fost mărit, astfel încât a fost posibilă montarea unor roţi şi anvelope cu lăţimi mai mari – chiar şi atunci când se folosesc lanţuri antiderapante.
Pentru bauma 2016, MAN îşi anunţă extinderea gamei de configuraţii de propulsie. Se preconizează ca după târgul IAA 2016 să fie posibilă comandarea combinaţiei MAN HydroDrive cu transmisie automată.