MAN îşi actualizează portofoliul de motoare Stage IV/Tier 4F pentru utilaje de construcții

MEq
By MEq februarie 29, 2016 13:32

MAN îşi actualizează portofoliul de motoare Stage IV/Tier 4F pentru utilaje de construcții

MAN Engines va prezenta la Bauma 2016 motoarele D2862 LE13x în 12 cilindri și D3876 LE12x în 6 cilindri pentru mașini de construcții. Caracteristicile de performanță semnificativ îmbunătățite ale motoarelor depășesc modelele anterioare și îndeplinesc standardele de emisii Tier 4F.

D2862 LE13x se înscrie într-o gamă de puteri între 588 şi 816 kW (800 -1000 hp), fiind disponibil în versiunile de 588, 560, 750 şi 816 kW. Motorul are o cilindree de 24 l. Graţie dimensinilor compacte de instalare şi sistemului modular de post-tratare, motorul se pretează unei game largi de aplicaţii în construcţii, pe maşini precum: încărcătoare frontale, excavatoare pe şenile, concasoare, macarale mobile, utilaje de lucru în subteran şi chiar pentru operaţiuni de reciclare. D2862 LE13x este conform cu standardele Tier 4F şi EU Stage V şi nu necesită EGR, graţie folosirii tehnologiei SCR (only).

Motorul MAN D3876 s-a dovedit unul extrem de flexibil ca urmare a designului său compact şi uşor. MAN D3876 LE12x oferă o gamă de puteri de 415, 450 şi 485 kW (565, 612 şi 660 hp). Geometria variabilă a turbinei (VTG) asigură o plajă largă de cuplu și putere între 1050 şi 1450, cu un cuplu maxim între 2700 și 3000 Nm. Acest lucru oferă suficientă presiune de încărcare și dinamică chiar și la turații joase (eficiență mai mare) pentru utilaje grele de construcții, cum ar fi încărcătoare frontale, excavatoare și macarale mobile. Sistemul Common Rail cu presiune de injecţie de aprox 2500 bar asigură un consum optim de combustibil şi reduce emisiile, fără a compromite eficiență şi performanţele motorului. Şi deşi este în mod evident mai uşor şi mai compact decât modelul precedent, performanţele noului motor sunt impresionante. Utilizarea celor mai recente tehnologii de recirculare a gazelor de eșapament și SCR asigură faptul că motorul respectă cu ușurință standardele de emisii Tier 4F și EU Stage V. D3876 LE12x are la bază o unitate produsă în serie şi utilizată până în prezent pe cel mai puternic camion MAN Euro 6. Acesta a fost prezentat în 2014, la IAA Nutzfahrzeuge, și de atunci a fost folosit cu succes.

MEq
By MEq februarie 29, 2016 13:32