Kubota a atras atenția la Bauma 2019 cu noul minidumper electric și cu un prototip de miniexcavator pe GPL

MEq
By MEq iulie 29, 2019 12:22

Kubota a atras atenția la Bauma 2019 cu noul minidumper electric și cu un prototip de miniexcavator pe GPL

În aprilie la Bauma, Kubota a prezentat modelul KC70-4e ca fiind ultima noutate din gama sa de minidumpere pe șenile. Acest nou utilaj de dimensiuni mini oferă aceeași performanță ridicată ca a modelelor cu motor pe motorină sau benzină, dar le permite utilizatorilor să lucreze acolo unde emisiile de noxe sau nivelurile de zgomot restricționează folosirea utilajelor în anumite medii. În același timp, compania a dezvăluit publicului și prototipul miniexcavatorului KX019-4 LPG. Acest model poate funcționa pe GPL și este propulsat de un motor de serie Kubota Spark Ignition de generație următoare.

Minidumperul electric KC70-4e
Minidumperul pe șenile KC70-4e este echipat cu un acumulator de ultimă generație cu litiu (48V – 100Ah) și are o capacitate de încărcare de 700 kg. Cu o lățime de 750 mm, minidumperul electric poate intra în clădiri pe un spațiu standard de acces și dispune de un șasiu robust, consolidat, ce facilitează operarea și manipularea utilajului. Transmisia a fost schimbată de la hidraulic la electric și încorporează două motoare electrice CTE2010, amplasate în partea inferioară a șasiului, care rulează la o tensiune de 48V. Toate aceste caracteristici îi permit minidumperului electric KC70-4e să-și crească în mod considerabil autonomia de lucru cu o ușurință operațională maximă, într-o serie de lucrări și setări de operare. Minidumperul electric va fi disponibil în Europa începând cu prima parte a anului 2020, prin intermediul rețelei de dealeri Kubota.

„Suntem încântați să prezentăm la Bauma cel mai recent minidumper electric pe șenile, KC70-4e, de la Kubota. Datorită experienței noastre vaste în domeniul minidumperelor pe șenile, am reușit să creăm un model electric care să funcționeze la același nivel cu cele cu motor diesel și pe benzină. Prin urmare, am reușit să răspundem la cererea pieței pentru utilaje cu emisii și niveluri de zgomot mai reduse și să oferim clienților noștri această nouă opțiune, menținând totodată nivelul de fiabilitate și calitate cu care s-au obișnuit de la noi”, a comentat Keigo Watanabe, vicepreședinte Sales & Marketing, Kubota Holdings Europe B.V.

Miniexcavatorul prototip KX019-4 LPG
Noul KX019-4 LPG permite utilizatorilor să lucreze în zone cu restricții de emisii (precum centrele urbane care interzic folosirea motoarelor diesel) având, de asemenea, mai puține emisii de zgomot. Folosind butelii industriale standard, utilajul este realimentat ușor și rapid prin înlocuirea buteliei. De asemenea, mașina este echipată cu un rezervor suplimentar (gas accumulator), astfel încât operatorul să știe nivelul de GPL înainte ca butelia să se golească de tot.

Caracteristicile de performanță ale lui KX019-4 LPG sunt exact aceleași cu ale modelului cu motor diesel KX019. Lățimea trenului de rulare al excavatorului este variabilă, ceea ce le permite operatorilor să treacă prin zone înguste, cu acces sub un metru. Utilajul nu face compromisuri nici la nivelul de stabilitate și siguranță, datorită șasiului inferior mărit. Mai mult, autonomia de lucru a lui KX019-4 LPG oferă amplitudine operațională, utilajul având o adâncime maximă de săpare de peste 2,5 m, care este suficientă în aplicațiile urbane.

„Ne bucurăm să prezentăm managerilor de șantiere urbane și lucrătorilor care trebuie să răspundă recentelor restricții anti-diesel cea mai nouă soluție Kubota, sub forma miniexcavatorului KX019-4 LPG. Dezvoltarea acestui model este răspunsul companiei Kubota la actuala tendință anti-diesel, în care economia, caracterul practic și problemele de mediu sunt toate integrate. Acest utilaj, propulsat de motorul Kubota SI (Spark Ignition), va aduce cea mai productivă soluție pe șantierele urbane, fără a avea un impact major asupra investiției sau pierderi ale productivității cauzate de timpii de realimentare, oferind în același timp performanțele și calitatea superioară specifice unui utilaj Kubota”, a completat Keigo Watanabe.

MEq
By MEq iulie 29, 2019 12:22