- SITECH a celebrat 10 ani de inovație și tehnologie în industria construcțiilor din România
- Ce trebuie să știți despre achiziția unui utilaj Cat Certified Rebuild
- Bergerat Monnoyeur a depășit borna de 150 de mil. euro cifră de afaceri
- CTE Solution este noul dealer Keestrack pentru piața din România
- Kuhn Group a preluat compania Marcom RMC’94
- Doosan țintește sus cu noua gamă DL-7 de încărcătoare frontale
Atlas Copco a modernizat Minetruck MT42
Related Articles
Popularul Minetruck MT42 de la Atlas Copco a fost modernizat, având acum o serie de noi caracteristici pentru optimizarea productivității, precum și pentru respectarea normelor de emisii. Noua benă este realizată din oțel de înaltă rezistență și, deși are aceleași dimensiuni fizice ca modelul anterior, oferă o înălțime de basculare mai mică.
Geometria este nouă, unghiurile plăcilor interne fiind optimizate, ceea ce face mai ușoară descărcarea materialului. În plus, bena dispune în spate de un capac rabatabil, care se lasă în jos automat, înainte de descărcare, fără a afecta în vreun fel garda la sol a mașinii sau vizibilitatea camerei retrovizoare. Acesta este acționat hidraulic, poziția lui fiind indicată operatorului în cabină, pe un display. Noul motor al Minetruck MT42 este un QSX15 de la Cummins, ce respectă normele de emisii EPA Tier 4 și EU Stage IV. Comparativ cu nivelurile de emisii Tier 3, noul motor reduce de 90% pulberile fine (PM) și oxizii de azot (NOx).
Minetruck MT42 este pregătit, de asemenea, pentru un sistem de frânare opțional cu retarder electromagnetic. Când mașina coboară o pantă, retarderul opune rezistență, oferind o frânare fără uzură. În condiții potrivite, poate permite o viteză mai mare, rezultând o productivitate crescută, această soluție fiind utilă în special în aplicații cu un grad mare de transport sub sarcină în pantă, precum transport de rocă sau material de săpătură. Noul Minetruck MT42 va fi disponibil începând din 2015.