Inovaţii Goldhofer, la Bauma
Related Articles
După uriaşul succes al tehnologiei revoluţionare MPA din urmă cu trei ani, Goldhofer Aktiengesellschaft – unul dintre principalii producători mondiali de vehicule pentru transport special – va prezenta la această ediţie a Bauma o altă inovaţie. Pe o suprafaţă de 1500 mp, Goldhofer va expune o varietate de configuraţii ale vehiculelor sale pentru tehnologia transportului, una dintre atracţii fiind noua serie MPA-K cu gama sa unică de combinaţii posibile.
Cea mai recentă inovație Goldhofer este un fel de unitate auxiliară pentru module grele autopropulsate. „Vrem să fie la fel de interesantă cum a fost şi prezentarea tehnologiei noastre MPA”, spune Stefan Fuchs, CEO Goldhofer, care este convins că vor atrage din nou atenția vizitatorilor de anul acesta de la Bauma. „Cei care cunosc marca Goldhofer ştiu că inovaţiile noastre reprezintă soluţii încercate şi testate. Aceasta înseamnă că toţi clienții beneficiază nu numai de ingineria noastră remarcabilă, ci și de o mai mare flexibilitate și fiabilitate, precum și de o mobilizare mai rapidă și mai ușoară – factori esenţiali pentru operațiunile de transport economic”.
Una dintre atracţiile standului Goldhofer va fi dispozitivul special de transport al mărfurilor grele pe două trailere modulare cu pod de grinzi Faktor 5, construit pentru un client din Mexic. Acesta are o configuraţie din module autopropulsate PST/SL-E cu acţionare hidrostatică. Colosul este al optulea în seria Faktor 5 (are 100 tone pentru o sarcină utilă de 500 tone) pe care compania din Memmingen a introdus-o în 2013. „În segmentul high-end al industriei de transporturi grele, Faktor 5 este acum un cuvânt uzual. A devenit un termen generic pentru o categorie întreagă de poduri, iar aceasta este ceva de care suntem foarte mândri”, a mai spus Stefan Fuchs.
În domeniul remorcilor și semiremorcilor, oferta Goldhofer include o remorcă cu 3 axe cu platformă joasă din seria Expert, o semiremorcă joasă cu 4 axe pentru transportul utilajelor pentru construcţii şi o combinație a seriei de semitrailere joase STZ-P cu 10 axe, cu tehnologie cu ax pendular. Vehiculele grele vor include un dispozitiv de transport FTV 300, dezvoltat special pentru a transporta pale de rotor pentru centralele electrice eoliene, o combinație de 12 axe cu diferite module din familia THP/SL și un modul autopropulsat din seria PST/ES-E cu reglarea hidraulică a lățimii.
Goldhofer va mai expune şi vehicule cu axe pendulare şi axe MPA, demonstrând încă o dată configuraţiile rapide şi flexibile ale unui vehicul MPA-K. Toate acestea vor atrage cu siguranţă numeroşi vizitatori.