Gata oricând pentru sezonul rece, cu anvelopele BKT RIDEMAX IT 697 (M+S)
Related Articles
BKT a dezvoltat anvelope speciale care să țină piept întregului sezon de iarnă. Sunt soluții concepute nu doar pentru a face față suprafețelor noroioase sau înzăpezite, ci și pentru a oferi performanțe maxime în condiții normale pe sol uscat, satisfăcând cerințele tehnice diferite în funcție de suprafață și de condițiile de utilizare. Atât banda de rulare, cât și compusul au fost proiectate pentru a conserva caracteristicile anvelopei chiar și la temperaturi scăzute și pentru a asigura tracțiune și aderență pe teren umed, acoperit de zăpadă și alunecos.
Anvelopele RIDEMAX IT 697 (M+S) sunt soluția perfectă pentru operațiuni în condiții dificile tipice sezonului de iarnă. Aceasta este o anvelopă radială BKT pentru tractoare, concepută să ofere performanțe maxime atât pe suprafețe noroioase și înzăpezite, cât și pe soluri uscate.
Datorită inciziilor din banda de rulare și compusului special dezvoltat pentru a conserva caracteristicile anvelopei chiar și la cele mai scăzute temperaturi, anvelopa RIDEMAX IT 697 (M+S) garantează tracțiunea și aderența pe teren umed și alunecos, asigurând totodată confortul și stabilitatea la condus. De asemenea, garantează o aderență extraordinară pentru toate operațiunile pe drumuri înghețate și înzăpezite, fără a fi nevoie de lanțuri de zăpadă. În prezent, sunt disponibile în 12 dimensiuni diferite.
Această anvelopă de iarnă este concepută pentru a asigura un ciclu de viață mai lung al produsului față de soluțiile echivalente. Testele efectuate de BKT arată că anvelopa RIDEMAX IT 697 (M+S) poate rula 4.000 de ore, comparativ cu 3.000 de ore în cazul unei anvelope standard pe puntea din spate.
Anvelopele RIDEMAX IT 697 (M+S) fac parte din gama RIDEMAX a brandului BKT, fiind concepute pentru operațiuni de transport cu tractoare și remorci, în agricultură și industrie. Gama a fost dezvoltată pentru a oferi stabilitate și la viteze ridicate, pentru a susține sarcini mari pentru a reduce ciclurile de transport și pentru a controla rezistența la rulare, consumând, astfel, mai puțin combustibil.