Încărcătorul forestier Doosan DX300LL-5: performanțe mai bune şi durabilitate

MEq
By MEq October 8, 2015 13:23

Încărcătorul forestier Doosan DX300LL-5: performanțe mai bune şi durabilitate

Story Highlights

  • Doosan DX300LL-5 este propulsat de un motor diesel Scania DC9 de 270 hp, ce dezvoltă o putere cu 27% mai mare decât modelul precedent „-3”.

Related Articles

Având un motor compatibil cu standardul Tier 4F, încărcătorul forestier Doosan DX300LL-5 înlocuieşte modelul mai vechi DX300LL-3, cu motor Tier 4i. Versiunea mai nouă a utilajului (DX300LL-5) este propulsată de un motor diesel Scania DC9 de 270 hp, ce dezvoltă o putere cu 27% mai mare decât modelul „-3”.

Încărcătorul forestier DX300LL-5 este echipat cu un tren de rulare lung, pentru condiţii grele de lucru și are o structură superioară concepută special pentru aplicaţii forestiere, precum strângerea, transportul, manipularea și încărcarea materialului lemnos. Șenilele au zale foarte rezistente, cu patine cu dublu papuc şi ghidaj şi protecţie a întregii şenile.
Operatorul are o bună vedere din interiorul cabinei înălţate cu 1,2 m şi bine protejate. Înălţătorul cabinei poate fi înclinat hidraulic pentru uşurinţa transportului. De asemenea, pe cabină sunt montate, opțional, patru lămpi de lucru frontale cu LED-uri și două în spate, pentru a oferi lumină din belșug înainte de răsărit sau pe înserat.
DX300LL-5_1.JPG_Interflow - JPG - Fit to Box_600_500_false
Operatorul încărcătorului forestier DX300LL-5 poate monitoriza parametrii maşinii, cum ar fi turaţia motorului, tensiunea bateriei, presiunea pompei hidraulice din față și din spate, în timp ce vizualizează pe un ecran LCD de 7 inch imagini de la camera retrovizoare. Opţional este disponibilă o cameră laterală, pentru vedere periferică, monitorul LCD putând afișa simultan imagini de la ambele dispozitive video.
Pentru a economisi combustibil, Doosan a adăugat un sistem de auto-shutdown pentru cazurile în care utilajul nu lucrează efectiv. Operatorul poate configura timpul de mers la relanti înainte de auto-oprire, între 3 şi 60 de minute. Odată activată această funcţie, motorul va opri utilajul atunci când este atins timpul presetat.
În plus faţă de funcţia auto-shutdown, Doosan DX300LL-5 a mai primit şi alte update-uri: un design îmbunătăţit, pentru a lucra mai uşor în pante cu graiferul de buşteni; protecţie frontală mai robustă; protecţie pentru cilindrul braţului; protecţie pentru cabină; protecţii la pietre. Iar faţă de echiparea din fabrică, maşina mai dispune de opţionale precum: lumini cu LED; cameră video laterală; pedală pentru deplasare în linie dreaptă; radiator de încălzire pentru pornirile în zilele cu vreme foarte rece etc.

Motor modificat şi tehnologii de post-tratare
Motorul este optimizat pentru utilizarea cu sistem common-rail de înaltă presiune (HPCR) și sistem răcit de recircularea gazelor de evacuare (CEGR). De asemenea, foloseşte un catalizator de oxidare diesel (DOC), pentru a reduce particulele (PM), și un sistem de post-tratare cu reducere catalitică selectivă (SCR), pentru a reduce oxizii de azot (NOx). În plus, ca parte a respectării normei Tier IV au fost implementate o varietate de sisteme de post-tratare – lichid de evacuare diesel (DEF), utilizat împreună cu tehnologia SCR.

Doosan Telematics
Încărcătoarele forestiere Doosan vin cu un abonament standard pe trei ani la sistemul Doosan Telematics, care permite proprietarilor de echipamente și managerilor de flote să monitorizeze de la distanță locul unde se află mașina, orele de lucru, consumul de combustibil, timpii de ralanti vs timpul efectiv de lucru, codurile de eroare, precum și temperatura motorului și a lichidelor hidraulice. Mașinile pot fi monitorizate printr-un cont online. În plus, cu ajutorul acestui sistem, dealerii Doosan pot oferi suport îmbunătățit clienților, răspunzând mesajelor și alertelor de avertizare ale mașinii, problemelor de depanare.

MEq
By MEq October 8, 2015 13:23