Modulul de transport Faymonville ModulMAX AP-M: o soluție „3-în-1”
Story Highlights
- Faymonville
- modul de transport ModulMAX AP-M
Related Articles
ModulMAX AP-M de la Faymonville reprezintă un modul de transport cu 2-6 axe, fiind unul dintre cele mai puternice astfel de vehicule disponibile pe piață, cu o forță de tracțiune de până la 128 kN, asigurată de o unitate Power Pack. Este un produs ce reunește 3 moduri într-unul singur: cel de asistență în transportul mărfurilor agabaritice, cel de deplasare autopropulsată și cel de semiremorcă în accepțiunea clasică.
Axele motorizate ale modulelor pot fi cuplate și decuplate la orice viteza de rulare. Acesta este un avantaj important, deoarece operatorii nu trebuie să oprească convoiul pentru această manevră. Este o caracteristică absolut utilă în combinație cu forța mare de tracțiune de 128 kN.
În plus, toate axele motorizate au frâne puternice și omologate. În versiunea High-Torque se pot folosi până la 10 axe motoare.
Modulele își bazează performanța pe un sistem de suspensie patentat dual-link, ce oferă o mai bună repartizare a forțelor și a momentelor de încovoiere. Cursa de 650 mm și capacitatea de sarcină utilă de 45 de tone per axă pun în evidență punctele forte ale acestui modul de transport.
ModulMAX AP-M oferă interoperabilitate perfectă și poate fi combinat cu modulele convenționale Faymonville ModulMAX de 3.000 mm lățime sau cu ale altor mărci. Utilizatorii pot cupla acest modul de transport cu echipamente comune, precum platforme joase, distanțiere, diferite tipuri de bare de tracțiune etc.
Unitatea Power Pack utilizată pentru acest modul cu direcție mecanică este identică cu cea utilizată pe vehiculele cu direcție electronică.
Există trei versiuni diferite în funcție de domeniile de aplicare:
Endurance – Pentru transporturi heavy-duty pe distanțe lungi, unde este importantă asistarea capului tractor cu o forță de tracțiune constantă la viteză mare.
Standard – Pentru transporturi heavy-duty universale și un raport de aproximativ 20/80 între misiunile on-road și cele pe șantier (in-site). Această versiune permite o combinație perfectă între forța de tracțiune și viteza de lucru.
High Torque – Pentru misiuni de transport heavy-duty, atunci când este necesară obținerea unei forțe mari de tracțiune, iar o viteză de asistență de 15 km/h este suficientă.
ADVERTISING
Popular Posts
- Terex Trucks se pregătește pentru bauma 2019 14.feb.
- Randament mare la săpare sau versatilitate: excavator pe șenile sau pe pneuri? 22.dec.
- Micii demolatori 10.mai
- Hidraulica de acționare a stivuitoarelor cu furci 2.mai
- Încărcătoare / manipulatoare pentru bușteni 31.mai
- Unelte de lucru și cuple rapide pentru excavatoare și încărcătoare 25.mai
- Liebherr isi extinde Generatia 6 de buldozere pe senile cu noul model PR 726 10.sept.
- ATF 600G-8, ultima noutate de 600 t de la TADANO 18.iun.
- Terex vinde divizia de macarale mobile Demag către Tadano 24.feb.
- Caterpillar: „New Range. New Rules” în România, prin Bergerat Monnoyeur 15.mai
- Bergerat Monnoyeur anunță lansarea noii game de buldoexcavatoare Cat 22.iul.
- Noile excavatoare Caterpillar Next Generation, în România prin Bergerat Monnoyeur 12.iun.
- CTE Solution este noul dealer Keestrack pentru piața din România 25.mart.
- Miniexcavatoarele – utilaje mici cu impact mare în industria construcțiilor (Partea I) 23.oct.
- Doosan țintește sus cu noua gamă DL-7 de încărcătoare frontale 5.ian.
- Kuhn Group a preluat compania Marcom RMC’94 19.mart.
- Sistemul Trimble 3D Grade Control pentru atașamente Bobcat de tip greder 5.sept.
- Un nou mare încărcător frontal pe pneuri Weycor, în clasa de 2.5 m³ 1.feb.
- Bigger is better pentru cel mai impunator excavator pe şenile Volvo 14.mai
- Sunt uneltele de lucru Cat Smart cu adevărat smart? 25.nov.







