Metso Outotec „gândește” hibrid prin gama sa Lokotrack e-Power
Related Articles
Ca răspuns la cererea tot mai mare pentru echipamente de concasare și sortare mai durabile, Metso Outotec introduce gama Lokotrack e-Power, care propune o ofertă distinctă de unități mobile diesel-electrice Lokotrack. Gama include 15 stații de concasare și 6 de sortare, ceea ce face din ea cel mai extins portofoliu de pe piața de echipamente hibride mobile de concasare și sortare.
„Primele modele Lokotrack E le-am introdus acum 35 de ani, așa că suntem unul dintre pionierii din acest domeniu”, spune Kimmo Anttila, vicepreședinte, soluții Lokotrack, Metso Outotec. „În ultimii doi ani, cererea pentru soluții hibride a explodat, întrucât reglementările de mediu au devenit din ce în ce mai stricte în mai multe țări. De fapt, vânzările modelelor Lokotrack E s-au dublat în cinci ani și ne așteptăm ca tendința să se accelereze.”
Gama Lokotrack e-Power este un factor important în realizarea obiectivelor inițiativei „Planet Positive” a Metso Outotec. Prin această inițiativă, Metso Outotec se angajează să limiteze încălzirea globală la 1,5°C. Concasarea agregatelor este un proces ce consumă foarte multă energie; datorită acțiunilor de dezvoltare îndreptate în direcția reducerii consumului de combustibil, emisiile anuale de CO2 ale utilajelor Lokotrack sunt mai mici astăzi cu 20.000 de tone, comparativ cu situația de dinainte de 2010.
„Principiile de proiectare ale gamei Lokotrack sunt simple: optimizarea costurilor de operare, a capacității și a calității produsului finit. Luăm în considerare consumul total de combustibil, inclusiv tehnologia motorului și a transmisiei, dar și alți factori, precum greutatea de transport a unității și funcția de stand-by a motorului”, explică Kimmo Anttila. „În plus, am redus volumele de ulei hidraulic și de lichide de ungere cu peste jumătate, pentru a ușura și mai mult sarcina de mediu. Pe baza datelor noastre, o unitate Lokotrack folosește cu până la 80% mai puține uleiuri în comparație cu modelele noastre anterioare și în comparație cu multe alte mărci de pe piață. Bineînțeles, transmisia hibridă reduce și mai mult nevoia de uleiuri și de lichide de ungere.”
În concluzie, el a mai spus: „Ofertele diesel și hibrid se completează reciproc; în locațiile îndepărtate în care rețeaua electrică nu este disponibilă, o transmisie diesel este încă singura soluție viabilă. Investim puternic în dezvoltarea tehnologiilor durabile. Gama Lokotrack este robustă, eficientă din punct de vedere energetic și foarte mobilă – și răspunde nevoilor versatile ale clienților de astăzi și de mâine.”