Unimog şi-a prezentat oferta de camioane speciale la KWF 2016

MEq
By MEq august 31, 2016 11:54

Unimog şi-a prezentat oferta de camioane speciale la KWF 2016

Fie că este vorba de lucrări uşoare de tăiere şi toaletare a copacilor, fie doar de transportul lemnului, vehiculele Unimog pot fi utilizate într-o multitudine de moduri în industria forestieră. Acest lucru a fost demonstrat și la cea de-a 17-a expoziţie KWF, ţinută în Roding, Bavaria, unde au fost prezentate diverse combinații de camioane Unimog.

Expoziţia germană KWF pentru lucrări forestiere şi tehnologie (Forest Work and Technology), care a avut loc între 9-12 iunie, este unul dintre cele mai importante evenimente în acest domeniu şi se desfăşoară o dată la patru ani, încă din 1964. De atunci, KWF-Tagung a devenit cel mai mare târg forestier din lume. La jumătatea lui iunie, un număr de 500 de producători din peste 20 de ţări şi-au prezentat ultimele noutăţi în materie de tehnologie pentru industria forestieră şi transportul lemnului.

Compania germană Daimler AG a fost prezentă acolo cu câteva camioane Mercedes-Benz pentru aplicaţii speciale, în diferite combinaţii de şasiuri, cu remorci şi ataşamente. Un obişnuit al lucrărilor peisagistice şi utilitare, Unimog devine tot mai implicat şi în sectorul de producţie al industriei forestiere. Acesta se impune prin capacităţile sale off-road remarcabile şi vitezele atinse de până la 90 km/h pe drumuri publice, ceea ce-l face foarte eficient şi sigur atât pe şosele, cât şi în terenuri accidentate. Datorită sistemului hidraulic de înaltă performanță și puterii transmisiei de pe punţile față/spate, vehiculul poate fi echipat individual cu diverse atașamente. Capacitățile sale off-road și punţile portal oferă o gardă mare la sol, iar cabina panoramică oferă o vedere perfectă împrejur, atât în trafic, cât și asupra ataşamentelor de lucru. În plus, sistemul central de umflare a pneurilor poate fi utilizat pentru a regla presiunea în anvelope direct de pe scaunul șoferului, în timpul conducerii autovehiculului. Presiunea exercitată asupra solului poate fi diminuată, iar tracțiunea marită prin creșterea suprafeței de contact; acest lucru este ideal pentru drumurile forestiere. Ulterior, pe şosea, Unimog poate fi condus la o presiune mai mare în anvelope, asigurând o uzură mai mică a pneurilor și un consum redus de combustibil.

MEq
By MEq august 31, 2016 11:54