Proiectul Euro VI Truck Roadshow al Mercedes-Benz
Story Highlights
- Mercedes-Benz a iniţiat proiectul Euro VI Truck Roadshow, pentru a testa noua gamă de camioane Euro VI - Actros, Antos, Arocs, Atego şi Unimog
Related Articles
Mercedes-Benz a iniţiat proiectul Euro VI Truck Roadshow, la nivel european, cu scopul de a oferi celor interesaţi posibilitatea de a testa noua gamă de camioane ce respectă standardul de emisii Euro VI – Actros, Antos, Arocs, Atego şi Unimog. Traseul evenimentului, organizat în perioada 8 aprilie – 26 mai 2014, cuprinde ţările: Estonia, Letonia, Lituania, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Ungaria, Serbia, Bulgaria şi România. “Trecerea de la Euro V la Euro VI a fost o provocare dificilă pentru toţi producătorii de camioane, iar în cei trei ani de la lansarea noului Actros – primul camion cu motor Euro VI lansat în lume – Daimler şi-a demonstrat aptitudinile de lider în inovaţie şi eficienţă, iar astăzi oferă camionul perfect pentru orice domeniu de aplicaţie în transporturi”, a declarat Boris Billich, CEO Mercedes-Benz România.
Actros a depăşit cu succes barierele legate de trecerea la Euro VI, dovedindu-şi avantajele incontestabile în materie de consum de combustibil şi fiabilitate. Cele trei camioane Actros disponibile pentru test-drive la Euro VI Truck Roadshow sunt echipate cu sistemul PPC (Predictive Powertrain Control), care recunoaşte dinainte topografia traseului şi acţionează pentru a oferi consum optim de combustibil. Noul sistem de asistenţă a şoferului arată punctele sale forte în special pe suprafeţele deluroase: în calitate de prim sistem tempomat din lume bazat pe GPS, PPC nu numai că intervine în controlul direct al vitezei şi al frânării, dar controlează şi cutia de viteze, obţinându-se astfel rezultate remarcabile în ceea ce priveşte economia de combustibil.
Modelul Arocs, configurat special pentru transport în domeniul construcţiilor, ilustrează cât de puternic, robust şi eficient arată un autovehicul pentru construcţii. Continuând povestea de succes Mercedes-Benz, ce a început acum mai bine de 110 ani în domeniul construcţiei de autovehicule, Arocs prezintă meritele acestei descendenţe prin impunerea, în mod particular, a stilului camioanelor de tonaj mare. Robusteţea şi fiabilitatea deja recunoscute ale modelului anterior dedicat segmentului de construcţii au fost dotate cu noua tehnologie Euro VI, oferind astfel camionul perfect pentru construcţii în 2014.
Mercedes-Benz Antos este prima serie de vehicule specializate pentru distribuţia mărfurilor grele pe distanţe scurte. Fie că transportă produse alimentare, combustibil sau materiale de construcţii, cu o greutate brută între 18 şi 26 de tone, Antos se potriveşte perfect în sectorul distribuţiei regionale, dar se pliază foarte bine şi pe aplicaţiile de servicii comunale sau transporturi specializate.
Proiectat pentru a oferi multiple posibilităţi de integrare a echipamentelor speciale, Unimog este pregătit pentru îndeplinirea a peste 1.000 de activităţi, în special în domeniile serviciilor comunale, întreţinere drumuri sau intervenţii în caz de calamităţi, ceea ce îl face disponibil 365 de zile pe an.
„Mercedes-Benz îşi actualizează în permanenţă portofoliul de servicii post-vânzare, în linie cu noile tehnologii ale autovehiculelor, cum este şi cazul normelor Euro VI, asigurând clienţilor soluţii integrate şi adaptate nevoilor lor specifice. Specialiştii noştri sunt pregătiţi să răspundă provocărilor impuse de noile standarde tehnologice, bazându-se pe know-how, suport logistic performant şi piese de origine Mercedes-Benz”, precizează Rolf Rosendaal, After-Sales Manager Mercedes-Benz România.
Spre exemplu, în cazul noului Actros, alături de fiabilitatea economică şi tehnologică, creşterea intervalelor de revizii până la 120.000 km susţine nevoia de mobilitate şi de soluţii avantajoase în business-ul clienţilor. Folosind serviciile FleetBoard şi contractele de service, intervalul de revizii poate ajunge până la 150.000 km.
Prin serviciul gratuit FleetCheck, tehnicienii Mercedes-Benz asigură verificări gratuite ale flotei în locaţia clientului şi efectuează imediat reparaţiile minore, asigurându-se astfel o disponibilitate ridicată a autovehiculului, o bază mai bună pentru planificarea operaţională şi o informare clară şi rapidă referitoare la costurile de reparaţie.
Un serviciu opţional, asigurat împreună cu sistemul telematic FleetBoard, este Telediagnoza, care reprezintă cea mai rapidă şi eficientă metodă de diagnosticare a problemelor apărute pe traseu. În timpul unei defecţiuni, şoferul poate transmite datele obţinute prin diagnoză către tehnicianul Service24h prin simpla apăsare a unui buton. Echipa de Service 24h poate analiza raportul diagnozei înainte de a porni către locul defecţiunii şi poate lua măsuri preliminare adecvate remedierii rapide a situaţiei pe teren.
Mercedes-Benz a devenit, în 2011, primul producător care a oferit un camion pentru transport de lungă distanţă, echipat cu motor Euro VI. În 2013, gama de camioane a devenit completă, astfel că astăzi Mercedes-Benz oferă camionul potrivit pentru orice aplicaţie şi necesitate în domeniul transporturilor.