Ford Trucks a dezvăluit la IAA 2022 camionul său 100% electric

MEq
By MEq September 23, 2022 20:52

Ford Trucks a dezvăluit la IAA 2022 camionul său 100% electric

Ford Trucks, singura marcă globală Ford de vehicule comerciale grele, a dezvăluit primul său camion 100% electric complet nou în cadrul IAA Transportation 2022, cel mai important târg mondial de mobilitate, transport și logistică, care a avut loc în Hanovra, Germania, în perioada 20-25 septembrie.

Bazându-se pe mai mult de 50 de ani de experiență și dezvoltare dinamică a produselor în domeniul producției de camioane grele, Ford Trucks a prezentat în cadrul IAA Transportation 2022 strategia viitorului „Generation F”, care include un plan pentru soluții de transport cu emisii zero și noi specificații și caracteristici interesante care vor asigura menținerea poziției companiei în sfera producției, designului și dezvoltării de produse.

În calitate de câștigător al prestigiosului premiu IToY („Camionul internațional al anului”) de la Hanovra cu F-MAX în 2018, Ford Trucks a revenit la IAA Transportation pentru a-și prezenta cele mai recente realizări în drumul său spre transportul cu emisii zero. Compania, care a semnat Declarația ACEA (Asociația Constructorilor Europeni de Automobile) de tranziție către transportul de marfă cu emisii zero, și-a anunțat recent obiectivul ca până în 2040 să ajungă să vândă numai vehicule comerciale grele cu emisii zero. Prin strategia „Generation F”, care include tehnologii pentru vehicule 100 % electrice, conectate și autonome, Ford Trucks este acum cu un pas mai aproape de a-și atinge obiectivele.

Vicepreședintele Ford Trucks, Serhan Turfan, a declarat: „Cu ajutorul strategiei noastre «Generation F», până în 2030, 50% din camioanele vândute de Ford Trucks în Europa vor consta în vehicule cu emisii zero”.

Primul camion Ford Trucks 100% electric, dezvoltat pentru a fi „partenerul de drum care este alături de clienții săi și ajută ca afacerile lor să prospere”, se remarcă prin funcțiile avansate de conectivitate și, datorită costului total de proprietate foarte atractiv, promite să fie foarte competitiv pe piețele europene.

„În calitate de brand inovator care ascultă nevoile clienților, ne axăm activitatea de cercetare și dezvoltare pe aducerea pe piață a unor tehnologii revoluționare, de ultimă generație. Astfel, obiectivul nostru este, în principal, să contribuim la reducerea costurilor de operare și a emisiilor de carbon în transportul rutier, crescând în același timp productivitatea parcului auto”, a afirmat Serhan Turfan. „Consolidarea poziției noastre în Europa este prioritatea noastră principală. Bazându-ne pe succesul nostru pe piețele în care ne aflăm în prezent, avem în plan să fin prezenți în 50 de țări din Europa până în 2024. În conformitate cu Pactul verde european al U.E. și cu obiectivele globale de sustenabilitate ale Ford, prin extinderea pe piețele europene cu noile camioane electrice, facem un pas important către obiectivul nostru de zero emisii în 2040. Pe termen scurt, obiectivul nostru este ca până în 2030, 50% din vânzările din Europa să constea în vehicule cu emisii zero.”

Camionul 100% electric – avantaje în ceea ce privește costurile de energie, de întreținere și costurile totale de deținere.
Camionul Ford Trucks complet electric, cu o sarcină utilă de 18-26 tone, oferă manevrabilitate excelentă și multe beneficii, inclusiv un consum lunar mai bun prin comparație cu vehiculele cu motoare cu ardere internă. De exemplu, costurile cu energia vor scădea aproape la jumătate față de nivelurile curente. Costurile de întreținere vor scădea, probabil, cu două treimi, deoarece vehiculele electrice au mai puține piese mobile care necesită întreținere. În plus, multe țări europene oferă stimulente ca societățile să investească în vehicule electrice. Toți acești factori au un impact favorabil asupra costului total de proprietate. Camionul Ford Trucks 100% electric va avea un cost total de proprietate mai mic pe o perioadă de patru ani, prin comparație cu cel al vehiculelor diesel care nu beneficiază de stimulente din partea autorităților.

În cadrul expoziției, echipa Ford Trucks a arătat tehnologiile pe care le-a dezvoltat pentru conducerea conectată și autonomă. Vizitatorii pot experimenta tehnologia de conducere la distanță și să coordoneze de la o distanță de 2000 km, un F-Max pe pista de testare din Eskişehir (Turcia). De asemenea, echipa prezintă ecosistemul Ford Trucks CARE, care oferă servicii ce țin de software, timpul de funcționare, electromobilitate, soluții financiare și personalizare.

ConnecTruck oferă noi caracteristici care le fac viața mai ușoară șoferilor și managerilor de parcuri auto
Ford Trucks își transformă vehiculele în produse de mobilitate conectată, bazate pe date, dotate cu tehnologii de ultimă generație care le vor oferi clienților beneficii enorme. Noile tehnologii includ funcții precum controlul vitezei de croazieră prin GPS și sistemul multimedia, care le fac viața mai ușoară șoferilor și managerilor de parcuri auto, având ca obiectiv menținerea vehiculelor pe drum și asigurarea funcționării permanente.

Ford Trucks – soluții de transport mai sigure, mai rapide și mai eficiente cu tehnologii autonome
Dezvoltată de inginerii din cadrul Ford Trucks, tehnologia de conducere fără șofer „Level 4 Highway Pilot” le permite șoferilor să își lase vehiculele să parcurgă în mod autonom distanța dintre centrele de logistică H2H (hub-to-hub). Fiind cea mai importantă piesă din industria transporturilor, Ford Trucks va putea acum să ofere un transport mult mai sigur, mai rapid, mai favorabil mediului înconjurător și, cel mai important, mult mai fiabil.

Tehnologia Ford Trucks de conducere la distanță le permite șoferilor să se conecteze de la distanță la vehiculul autonom și să asiste activitatea de conducere în cazul unor evenimente neașteptate în care este necesară inteligența umană în timpul unei operațiuni autonome. Parcarea autonomă cu spatele este o altă tehnologie dezvoltată de Ford Trucks, care simplifică procedurile de andocare, întrucât funcția îi permite camionului autonom să se parcheze singur în dreptul rampelor de încărcare și descărcare, la fel cum ar face-o și un șofer experimentat.

MEq
By MEq September 23, 2022 20:52