BKT – partida schimbării se joacă la Bhuj
Related Articles
BKT a organizat o călătorie în India rezervată delegațiilor sportive internaționale, partenere ale BKT. Scopul misiunii a fost întâlnirea cu managementul companiei la sediul din Mumbai și vizitarea fabricii din Bhuj, un model din punct de vedere tehnologic și social. Printre oaspeți s-a numărat și Raymond Domenech, fostul antrenor al Echipei Naționale De Fotbal a Franței.
BKT, unul dintre cei mai importanți producători de anvelope Off-Highway la nivel mondial, a invitat în India delegațiile sportive cu care are o relație de parteneriat, pentru a vizita sediul central al companiei din Mumbai, a întâlni managementul și a vizita cea mai recentă unitate de producție tehnologică a BKT din Bhuj, Gujarat. O oportunitate care le permite noilor parteneri sportivi să cunoască originile companiei, filozofia și modelele sale de afaceri actuale.
În 2018, BKT a întreprins o schimbare netă a ritmului față de trecut, semnând contracte de sponsorizare importante în domeniul sportiv – în fotbal și cricket. Această decizie face parte din procesul strategic al BKT care, printr-un plan structurat de activități și investiții, se așteaptă la o majorare a cotei sale de piață în segmentul anvelopelor specializate Off-Highway, de la 6% (actual) la nivel global, la 10% până în 2025.
Atingerea acestui obiectiv ambițios reprezintă o provocare căreia BKT îi răspunde prin dezvoltarea și extinderea propriilor game de produse cu anvelope tot mai performante și mai tehnologice, consolidându-și rețeaua de vânzări, îmbunătățind serviciile post-vânzare și crescând gradul de conștientizare a mărcii. Astfel, pe piețele cheie precum Italia, Franța și Australia, BKT a dorit să investească in imaginea sa, sponsorizând ligile care organizează cele mai populare sporturi din aceste țări.
În iunie 2018, a semnat un parteneriat de trei ani cu Lega Nazionale Professionisti B, organismul de conducere al campionatului italian de Serie B, care din acest sezon devine Seria BKT, cu vizibilitate pe toate stadioanele ce găzduiesc meciurile din Lega B, în tribune și în emisiunile de radio și tv. În septembrie 2018, compania a semnat un contract de sponsorizare cu Ligue de Football Professionel, devenind Title Sponsor al Coupe de la Ligue, care și-a schimbat numele în „Coupe de la Ligue BKT”. Tot în septembrie 2018, BKT a încheiat un acord de parteneriat și cu KFC Big Bash League (BBL), printr-un acord cu Cricket Australia, structura organizatoare a tuturor evenimentelor legate de acest sport la nivel național.
Datorită acestor alianțe, sinergia dintre BKT și organismele sportive s-a dovedit foarte puternică și eficientă. De aici provine și ideea de a-i găzdui pe reprezentanții Ligii B italiane în India – mai exact, pe Alberto Monguidi, Responsabil de comunicare – pe reprezentanții Ligue de Football Professionel (LFP) franceze – Olivier Jaubert, Chief & Marketing Officer and Investor Relations și Matthieu Ficot, Chief Media Officer al LFP – și pe cel al Cricket Australia, dl. Nick Thodey, Commercial Partnerships Manager al Ligii.
Etapele călătoriei au inclus și o vizită la Mumbai, la sediul central al BKT, unde au fost întâmpinați cu salutul de bun venit al dlui. Arvind Poddar, Președinte și Administrator Delegat al BKT, și al dlui. Rajiv Poddar, Administrator Delegat Comun al Grupului. După o scurtă masă rotundă de prezentare, participanții au plecat apoi către Bhuj, orășel din statul indian Gujarat, unde BKT a ridicat cea mai recentă fabrică de producție, emblemă a companiei. Apoi, după vizitarea fabricii și a coloniei moderne de case în care trăiesc cele 406 familii ale angajaților, grupul a pornit spre Mumbai, unde i s-a alăturat – în calitate de ambasador al LFP – dl. Raymond Domenech, fostul antrenor al Echipei Naționale de Fotbal a Franței. Acesta a putut astfel să întâlnească la nivel personal conducerea BKT și să cunoască valorile și filozofia acesteia.
Nu este o coincidență faptul că BKT a ales sportul ca puternic instrument de comunicare, deoarece împărtășește calitățile sale fundamentale: spiritul de echipă, corectitudinea, competitivitatea. „O experiență care îmbogățește din toate punctele de vedere” – au subliniat participanții la această călătorie unică. Sporturile internaționale reprezentate sunt diferite, obiectivul în schimb este unul singur: răspândirea valorilor acestora, a caracterului formativ, a modelelor pozitive. Valori pe care BKT a știut să le traducă într-un adevărat proiect global de schimbare.