Compresoarele portabile Kaeser e-power M10E și M13E
Story Highlights
- Kaeser
- compresoare de aer Kaeser
- Mobilair M10E
- Mobilair M13E
- compresoare portabile e-power
- the e-power portable compressor range
Related Articles
Puternice, ușoare, silențioase, versatile și simplu de transportat: acestea sunt caracteristicile cheie ale celor mai mici modele din gama de compresoare portabile e-power, Mobilair M10E și M13E de la Kaeser. Împreună cu cadrul suport Purpac F16, care include o combinație de aftercooler și filtru pentru clasa de 1 m³, utilizatorii vor beneficia și de calitatea tehnică a aerului comprimat fără ulei.
Cu un debit de livrare a aerului comprimat de 1,2 m³/min, la 7 bari, compresorul portabil Mobilair 13E este capabil să alimenteze ciocane pneumatice, ferăstraie, roboți de inspecție pentru canalizare sau chiar rachete (foreze) pneumatice de subtraversare. Mai mult decât atât, Mobilair 13 este disponibil și în variante de presiune de 10, 12 și 13 bari, care – în funcție de nivelul de presiune – sunt perfecte pentru aplicații variate (operare picoane, lucrări de sablare și subtraversarea cablurilor etc).
Pe șantierele fără sursă electrică de alimentare, variantele de modele M13 și M17 pe benzină sunt alegerea ideală și în mod natural respectă standardele de emisii Stage V.
Toate modelele sunt echipate cu o carcasă izolată fonic, rezistentă la coroziune, realizată din polietilenă, ceea ce le face excepțional de silențioase și foarte durabile.
Deoarece aceste compresoare sunt atât de compacte și ușoare, pot fi transportate cu ușurință în orice vehicul de livrare sau într-un camion/pick-up, astfel încât cârligul de remorcare al vehiculului să poată fi disponibil și pentru alte utilizări de transport.
În plus, compresoarele pot fi echipate cu un aftercooler extern de aer comprimat pentru anumite aplicații ce pot necesita aer comprimat rece și fără condens. Aftercooler-ul este instalat într-un cadru suport echipat cu racorduri fixe pentru aer comprimat, retur condens și energie electrică (alimentare 12 V de la compresor) pentru a antrena ventilatorul postcooler-ului. Condensul acumulat este colectat într-un recipient din compresor, permițând eliminarea profesională. La compresoarele pe benzină, condensul este evaporat ca urmare a gazelor fierbinți de evacuare ale motorului. Cadrul suport din versiunea Purpac A16 include un aftercooler cu aer comprimat, iar ca Purpac F16, include și o combinație de microfiltru pentru aer comprimat fără ulei din punct de vedere tehnic.
M10E și M13E sunt, de asemenea, deosebit de ușor de utilizat atunci când vine vorba de întreținere și manipulare: manevrabilitatea pe șantier este simplă datorită mânerului lung, roților robuste cu anvelope pneumatice, celor patru urechi de ridicare și ochiului de ridicare îngropat. Nu în ultimul rând, toate punctele de întreținere sunt ușor accesibile datorită capotei cu deschidere largă.