Combustibilii viitorului: angajamentul Deutz pentru mobilitate regenerabilă

MEq
By MEq ianuarie 22, 2019 16:08

Combustibilii viitorului: angajamentul Deutz pentru mobilitate regenerabilă

La cea de-a 16-a conferință internațională Renewable Mobility de la Berlin, Deutz și-a reconfirmat angajamentul pentru dezvoltarea de motoare neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon. Pe lângă continuarea electrificării gamei de motoare ca parte a strategiei E-Deutz, constructorul german lucrează la compatibilitatea produselor sale cu o serie de combustibili sustenabili care să fie utilizați împreună cu motoarele sale.

Motoarele care funcționează fără a utiliza combustibili fosili – și deci fără amprentă de carbon – vor fi cheia pentru atingerea obiectivului stabilit de Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC) pentru limitarea încălzirii globale cu 1,5 grade Celsius. În dreptul său, Deutz este deja pe cale să aprobe cea mai nouă gamă a sa de motoare TCD pentru utilizarea pe bază de combustibili alternativi (combustibili diesel parafinici și amestecuri de biodiesel). Gama de combustibili diesel parafinici care vor fi disponibili va include în viitor „e-carburanți” (e-fuels), care pot fi produși la scară industrială folosind surse regenerabile de energie și care vor permite motoarelor să funcționeze având bază neutră din punctul de vedere al emisiilor de carbon.

Începând cu acest an, Deutz va lansa, de asemenea, două noi motoare pe GPL (Deutz G 2.2 și G 2.9) pentru aplicații în manipularea materialelor și utilaje compacte de construcții. Prin urmare, Deutz își diversifică oferta de combustibili care pot fi utilizați împreună cu produsele sale și deschide calea către e-carburanții sintetici gazoși.

Adaptarea motorului tradițional cu combustie, astfel încât să poată utiliza hidrogenul – care este o sursă sustenabilă de energie – este o altă zonă de cercetare foarte promițătoare pentru Deutz. Cu ajutorul companiei Deutz, Keyou (un start-up din München) a dezvoltat un kit de conversie care poate transforma un motor convențional cu combustie într-unul bazat pe tehnologia de ultimă generație ce utilizează hidrogenul. Deutz și-a susținut partenerul de dezvoltare, furnizând unul dintre motoarele diesel standard cu 6 cilindri, cu o capacitate de 7,8 litri (Deutz TCD 7.8). Prototipul a fost prezentat la finele anului 2018, la târgul bauma China de la Shanghai.

Pentru viitor, tehnologia modulară Deutz le va permite clienților să combine inteligent unitățile convenționale și cele electrice, precum și o gamă de tipuri de combustibil. Datorită acestei abordări modulare, va fi posibilă găsirea sistemului optim de acționare pentru orice aplicație, reducând nu numai costurile de exploatare, ci și emisiile de carbon.

MEq
By MEq ianuarie 22, 2019 16:08