M 125, un singur compresor mobil pentru toate utilizările
Related Articles
Uşor de transportat, compact pentru şantier, performant şi utilizabil într-o varietate de aplicaţii – așa se prezintă noul compresor mobil pentru construcţii Kaeser M125. Avantajul principal al modelului M125, pe lângă dimensiunile compacte şi sarcina mică pe remorcă, este noua variabilitate în privinţa presiunii. Datorită reglării dinamice şi fără trepte a presiunii/debitului, una şi aceeaşi instalaţie poate fi exploatată întotdeauna între 7 şi 14 bar. Astfel, dispare necesitatea deciziei pentru o treaptă de presiune fixă.
Debitul maxim posibil este adaptat automat la setarea de presiune preselectată. Compresorul universal este perfect pentru aplicaţii cu ciocane, la 7 bari cu debitul de 11,5 m³/min, sau la o presiune reglată la 12 bari cu debit de 10,7 m³/min pentru suflarea cablurilor. La o presiune maximă de 14 bari, mai este încă disponibil un debit de aproape 10 m³/min.
Compresoarele M125 sunt adecvate pentru utilizarea în zone cu exigenţe pentru mediul ambiant, deoarece grupurile de forţă sunt echipate în dotarea standard cu motor Deutz cu emisie redusă de gaze şi filtru de particule diesel. Acesta este omologat conform normelor europene de emisii Stage IV, respectiv US Tier 4 final. Ventilatorul cu economie de energie aduce o economie suplimentară de combustibil diesel de până la 6%. Controlerul integrat al instalaţiei Sigma Control permite o comandă confortabilă şi simplă a compresoarelor cu ajutorul tastelor săgeată. Acesta oferă informaţii despre datele de funcţionare şi emite mesaje când reviziile programate devin scadente.
Suplimentar, M125 poate fi echipat şi cu generator. Puterea disponibilă a generatorului este de 13 kVA. Şi în acest caz controlerul Sigma Control Mobil cu reglajul dinamic al cantităţii livrate îşi îndeplineşte rolul şi asigură debitele maxime de aer comprimat în funcţie de puterea electrică consumată. Răcitorul final de aer comprimat montat înclinat optimizează nu numai tratarea aerului comprimat, dar prin fluxul continuu împiedică şi îngheţarea în timpul iernii. Pe lângă variantele prevăzute pentru circulaţia pe drumurile publice, există şi o variantă staţionară.